• Bålstapar

Upplevelser i en bastu

Hej igen alla,

Lite nyfiken på era erfarenheter. Har en bastu hemma så besöker sällan badhus och så här i Sverige, älskar nakenspana man kan hitta ute i Europa dock. 

Men hur är det här, har ni blivit närmad av nån eller sett nån som uppenbarligen gillar att visa upp sig? Tanken är spännande tycker jag men man får ju såklart ha lite sunt förnuft, ingen gillar ovälkomna sexuella närmanden i en publik miljö. 

• Svar på tråden Upplevelser i en bastu
  • Motherinlaw

I Sverige går de ju I princip inte då bastu i kommunala badhus inte är gemensamma. 

På jobbet har vi gemensam bastu och jag tränade tillsammans med en äldre kollega som är gift och egentligen inte min typ men jag började tänka på hur de skulle vara om vi hade sex där.
    Flyttade oss närmare varandra så vi tätt emot, det stannade där men fantasierna flödade när man var naken. 

• Anonym (Syndiga paret)

Mixbastu finns lite var som.
    Bla i Bjärred 
    Dock mkt folk.
    vi inväntar kvällen då en ensam man kanske intresserar sig för oss?

• Bålstapar

Ja det är lite tråkigt med att vi har så pass få gemensamma bastu ställen, även om de finns. Härligt med en på jobbet, det är ovanligt lyxigt och ni verkar ju ha något trevligt på gång där :)

• Bålstapar

Hör i krokarna här de nyligen rivit en gemensam ångbastu, dock badkläder på i den, så det är lite tråkigt. Måste leta reda på en ny då ångbastun är snäppet skönare om du frågar mig. Men att hitta en välkomnade torrbastu är ju inte fel det heller 

• Anonym (A)

Badar inte bastu för att det ska vara nåt sexuellt.

• Bålstapar

Generellt håller jag med dig. Men skulle nån initiera något skulle det ändå vara spännande. Men man får såklart skärpa sig i en allmän miljö som jag skrev ovan och se till att man inte gör någon obekväm

• XDX
    Anonym (Syndiga paret) skrev 2025-09-17 12:25:58 följande:

Mixbastu finns lite var som.
    Bla i Bjärred 
    Dock mkt folk.
    vi inväntar kvällen då en ensam man kanske intresserar sig för oss?

Bra tips, jag kanske kommer dit o provar nån gång.
Svar på tråden Upplevelser i en bastu