• Anonym (Andra barnet)

Någon som fått positivt gravid test och bruna flytningar vid bim ?

Fick positivt redan i måndags. Och fått starkare test hela veckan. Idag på bim fick jag små bruna flytningar. har tidigare ett missfall som var bruna flytningar i typ en vecka. Aldrig någon riktig blödning. Är ni orolig att det är de som händer igen. Någon som har erfarenhet av bruna flytningar?

• Svar på tråden Någon som fått positivt gravid test och bruna flytningar vid bim ?
  • Anonym (X)

Kan vara en genombrottsblödning, det hade jag hela min graviditet och det gick bra ändå.

• Anonym (Lina)

Jag hade så. Trist att skriva men för mig var det inte positivt då det var ett MA som upptäcktes i vecka 10, när jag började blöda. Gjorde ultraljud och fostret var dött sen vecka 5, så förmodligen dig det runt tiden jag plussade och då jag hade bruna/rosa flytningar. 

• yny

Jag hade flertalet blödningar, både rosa och bruna, under första trimestern med mitt första barn och han är pigg och frisk idag. Så för mig gick det bra! Det kan betyda tråkigheter med det MÅSTE inte göra det! Så håller tummarna! 💕

• Anonym (Andra barnet)

Tack ❤️ jag Får väll hoppas på det bästa. Även om det känns väldigt tungt just nu. 

Svar på tråden Någon som fått positivt gravid test och bruna flytningar vid bim ?