• Anonym (Barbamamma)

Skaffa en till

Har 3 barn sen tidigare förhållande, dessa har jag på heltid  pga komplex historik med deras pappa.
    Yngsta barnet är 9år och har if med ett syndrom som inte är genetiskt.
    Hon är helt fantastisk på alla sätt o vis.. Men funderar på hur hon skulle reagera på att bli storasyster? Hon älskar småbarn, men tänker på att hon är väldigt mammig, vill inte att någon av mina barn ska känna sig åtsidosatta men samtidigt skulle vi vilja knyta ihop familjesäcken med en gemensam. O klockan tickar.. jag har just fyllt 40år så känns som nu eller aldrig, velat fram å tebaks i 4 år nu.

• Svar på tråden Skaffa en till
  • Anonym (Hmm)

Egentligen - skaffa inte en till med ny partner hur som helst.
    Mitt ex hade tre barn och jag ett, vi fick ett gemensamt och där började vägen nedåt. 
    Jag tror hon kände sig utnyttjad medans jag och sonen ännu bor ihop där han växt upp. 
    Han har just muckat och fått fast jobb och jag vill verkligen ge ungen en bra start i livet. Han har jobb, flickvän med egen lgh men inget jobb, letar bil för att ta sig till jobb över vintern
    Vi var verkligen "föräldrar på stan" när han växte upp. Babysim, dagis o.s.v och ändå föddes han 05. Mamma fyllde 40 samma sommar och jag var 38
    Nu är han 20 och jag 58, känner mig inte såå gammal men hade gärna varit yngte i kroppen. Ska dessutom bli morfar och det känns verkligen skitgammalt om man har unge på 30 och en på 20. Håhåjaja....

Svar på tråden Skaffa en till