Blev du gravid av ivf?
Jag undrar, ni som är oförklarligt barnlösa och som tillslut gjorde ivf, blev ni gravida (och att de resulterade i ett barn) och i så fall på hur många insättningsförsök?
Jag undrar, ni som är oförklarligt barnlösa och som tillslut gjorde ivf, blev ni gravida (och att de resulterade i ett barn) och i så fall på hur många insättningsförsök?
2 Äggplock och 1 insättning efter vardera plock, fick aldrig något till frysen. Har blivit gravid naturligt efter Ivf och känner 2 till som varit med om samma 👍🏼
Någon mer? :)
1 äggplock . 2 insättningar. Har 2 blastocyst kvar i frysen
Första insättningen blev jag gravid men fick missfall I vecka 8.
Andra insättningen - gravid och är nu i vecka 19 , så förhoppningsvis så kommer det en liten i början av Mars 🤗
Gjorde första äggplocket nu i april. Det tog sig och är nu gravid i vecka 28 🥰
Jag gjorde fyra äggplock och totalt fem insättningar. Har en fin liten son nu ❤️
Ett äggplock, blev gravid efter första insättningen. Fick 6 ägg till frysen och 2 år senare när vi började prata om att sätta in ett till så blev jag gravid naturligt på andra försöket. Nu gravid med tredje barnet, också naturligt, på första försöket, nu i vecka 16. Däremellan 3 missfall också efter naturliga graviditeter mellan nu och IVF 2020. Var barnlös i 1,5 år innan IVF och sen efter har det gått fort, min kropp verkade bara behöva bli visad hur man gör...
Hur tyckte ni äggplock kändes? Fick ni lugnande/bedövning?
Jag jar blivit gravid 2 gånger efter ivf. första blev ett Ma i v 8. andra gå gen blev det vår ettåring. Så ge inte upp även om det känns hopplöst