Skilsmässa
Varför skilde du dig från din partner?
Var det du/ din partner som initierade skilsmässan?
Hur blev livet efter?
Hur blev livet efter?
Jag vill också veta . Hur länge innan barnen repar sig och mannen?
Vi var inte gifta, men förlovade och sambo. Höll på att planera bröllop. Jag kom på honom med min fd bästis som jag känt sedan jag var 3. Mitt i själva akten, jag svär hennes orgasmläten kunde jag höra i typ 5 år efter. De satt kvar i huvudet och spelades llksom upp om och om igen i mitt huvud. Jag lämnade både han och henne där och då. Mim pappa fick hämta mima grejer pallade imte med att se nån av dem igen.
Det undrar jag också, så följer gärna tråden..
Vi var inte gifta, men förlovade och sambo. Höll på att planera bröllop. Jag kom på honom med min fd bästis som jag känt sedan jag var 3. Mitt i själva akten, jag svär hennes orgasmläten kunde jag höra i typ 5 år efter. De satt kvar i huvudet och spelades llksom upp om och om igen i mitt huvud. Jag lämnade både han och henne där och då. Mim pappa fick hämta mima grejer pallade imte med att se nån av dem igen.
Hur blev livet efter?
För att han är narcissist och relationen var destruktiv. Tog mig lite för lång tid att inse det bara, men till slut fick jag kraft att lämna.
Vi var mer eller mindre överens om att relationen fungerade dåligt, jag satte dock gränsen till sist och bad om skilsmässa och letade upp egen bostad.
Det var en lättnad att separera och flytta! Mådde så mycket bättre efteråt. Livet blev bara bättre! För honom vet jag inte, vi har haft ytterst lite kontakt sen dess. Vi har inga barn tillsammans, det underlättar.