• Anonym (Övertänker)

Dålig i sängen

Är 50+. Var minst 5 år sen som jag låg med någon. Har nu börjat dejta en fin man.
    Vi har nu, efter några dejter hamnat i säng. Måste erkänna att det var på mitt initiativ.😇
    Det kan ju vara så att första gången tillsammans inte är helt perfekt.  Det tar ju ett tag innan man lär sig vad den andre gillar. Men jisses!
    Hela han är så fantastiskt mjuk. Hans k*k är helt perfekt. Jag älskar att använda min mun.
    Han ägnade sig åt mig på ett sätt som jag aldrig har varit med om. Dessutom var han redo igen efter några minuters vila.
    MEN: mina problem:
    Jag övertänker allt. Kan inte bara slappna av och njuta, utan jag förstör njutningen för mig själv genom att jag tänker för mycket. 
    Herregud, hur kan han ens röra det här? Jag är ju äcklig. (Överviktig) Ändå har han haft sex, sett mig naken och ändå återkommit.
    Jag har inte kondis nog och är smidig nog för att vara atletisk i sängen. 
    Jag känner mig alldeles för stor där nere. Stackarn kan ju för fan inte länna mig.

När jag var yngre så hade jag inte dessa tankar, utan bara njöt. Nu..
    Hur ska jag kunna slappna av och tillåta mig själv att njuta? Och hur blir jag en bra älskarinna?😪

• Svar på tråden Dålig i sängen
  • baaa

varför tänker du negativt på något som fungerar?

• Semlisen

Öva på medveten närvaro och att flytta fokuset från dina tankar till det du känner fysiskt istället, tänka på andningen och lev dig in i njutningen

• Anonym (Övertänker)
    baaa skrev 2025-09-28 19:20:28 följande:

varför tänker du negativt på något som fungerar?

Jättebra fråga. 
    Jag vet inte. 
    Kanske inte van/ bekväm med att nån vill ägna sig åt min njutning.
    Han är amazing med både tunga och fingrar men det är jag själv som avbryter innan jag kommer. 
    Är rädd för att ta för lång tid på mig. (Han har aldrig klagat.)
    Han tänder mig som f-n!💯💥
    Men jag trycker tillbaka mig själv. Min njutning är inte viktig.  Förmodligen är det så det har varit i mina tidigare förhållanden. 
    Han behandlar mig såå förbannat bra, men det är svårt att ändra mitt beteende.😪
  • Anonym (Övertänker)
    Semlisen skrev 2025-09-28 19:32:36 följande:

Öva på medveten närvaro och att flytta fokuset från dina tankar till det du känner fysiskt istället, tänka på andningen och lev dig in i njutningen

Mmm...jag förstår att jag borde göra nåt sånt här.
    Jag kan njuta så otroligt av vad han gör, men precis innan orgasmen är det som att jag kör in i en vägg och jag kan inte fortsätta. 
    Sen...att stackarn konstant byter ställning när han är i mig måste ju bero på att han inte ens länner mig?
    Herregud! Det låter som att jag är 13 år men jag har aldrig varit i närheten av sån här sex och jag känner mig som en nybörjare. Vill bara vara bra för honom.
  • Anonym (XZ)
    Anonym (Övertänker) skrev 2025-09-28 19:15:36 följande:
    Dålig i sängen

Är 50+. Var minst 5 år sen som jag låg med någon. Har nu börjat dejta en fin man.
    Vi har nu, efter några dejter hamnat i säng. Måste erkänna att det var på mitt initiativ.😇
    Det kan ju vara så att första gången tillsammans inte är helt perfekt.  Det tar ju ett tag innan man lär sig vad den andre gillar. Men jisses!
    Hela han är så fantastiskt mjuk. Hans k*k är helt perfekt. Jag älskar att använda min mun.
    Han ägnade sig åt mig på ett sätt som jag aldrig har varit med om. Dessutom var han redo igen efter några minuters vila.
    MEN: mina problem:
    Jag övertänker allt. Kan inte bara slappna av och njuta, utan jag förstör njutningen för mig själv genom att jag tänker för mycket. 
    Herregud, hur kan han ens röra det här? Jag är ju äcklig. (Överviktig) Ändå har han haft sex, sett mig naken och ändå återkommit.
    Jag har inte kondis nog och är smidig nog för att vara atletisk i sängen. 
    Jag känner mig alldeles för stor där nere. Stackarn kan ju för fan inte länna mig.

När jag var yngre så hade jag inte dessa tankar, utan bara njöt. Nu..
    Hur ska jag kunna slappna av och tillåta mig själv att njuta? Och hur blir jag en bra älskarinna?😪

Allvarligt? Du oroar dig över att du är ?äcklig?, överviktig och inte tillräckligt atletisk, samtidigt som du erkänner att han uppenbarligen älskar det han får? Sluta vara så självupptagen. Folk gillar olika kroppar, och han vill vara med dig ? punkt. Om du fortsätter mala på det här sättet kommer du aldrig slappna av, för du tror att världen kretsar kring din osäkerhet. Låt honom njuta och börja fatta att du inte är ett projekt som ska fixas, du är redan tillräcklig.
  • Anonym (Chrille Wollter)

Förvånar mig att man fortfarande knullar i den åldern.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Övertänker)
    Anonym (XZ) skrev 2025-09-29 00:58:48 följande:
    Allvarligt? Du oroar dig över att du är ?äcklig?, överviktig och inte tillräckligt atletisk, samtidigt som du erkänner att han uppenbarligen älskar det han får? Sluta vara så självupptagen. Folk gillar olika kroppar, och han vill vara med dig ? punkt. Om du fortsätter mala på det här sättet kommer du aldrig slappna av, för du tror att världen kretsar kring din osäkerhet. Låt honom njuta och börja fatta att du inte är ett projekt som ska fixas, du är redan tillräcklig.
    Tack.  För dina lite hårda ord.
    Min hjärna är programmerad på att jag inte duger, utan bara används för att tömma och glömma. 
    Men han återkommer ju faktiskt.  Och vi har en riktigt fin connection utanför själva sexet.
    Det är svårt att ändra invanda tankar och i att han faktiskt tycker om mig och det jag har att erbjuda. 

Du har fullkomligt rätt.  Jag ska försöka tysta alla tankar och njuta hämningslöst. Det borde ju också bli roligare för honom.😏

För han har ju sett HELA mig nu och kommer tillbaka ändå.🤣
  • UngGubbeinorr

Gratulerar TS. Bry dig inte så mycket, är så ståndaktig som du skriver har du inget att bekymra dig över. Där i sänghalmen är du hans gudinna. Att du sedan bekymrar för vikten är något du kanske ska fundera över gällande din egen hälsa. Lite dålig kondis också.. Sexet kan ju bli ännu bättre om du tar tag i det, det om något kan ju vara en bra motivering. Kroppen är till för att användas, den mår bra av det och det gäller även den där nere..

Svar på tråden Dålig i sängen