• Anonym (?)

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 13:25:00 följande:
    Men den här killen är annorlunda jag vet att jag aldrig kommer komma över den här killen jag vet helt säkert att han är den rätta och jag hade gjort vad som helst för att vara med honom och det jobbiga är att han säger att det inte är nåt fel på mig utan att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att träffas. Hade vi bott närmare varandra så hade vi kanske kunnat träffas. Och den här killen pratade jag dessutom med innan jag pratade med den andra idioten vill inte minnas den äckliga människan han är helt sjuk i huvudet och behöver söka hjälp för han är helt koko.
    Många här tycket du borde åka ner och träffa honom. Varför gjorde du inte det?
  • Anonym (?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 19:59:08 följande:
    Nej han har inte sagt att han aldrig vill träffas han har sagt att det blir svårt att träffas nu för att han jobbar varje dag och för att vi bor 6 timmar från varandra.
    Hade han varit din sanna äkta kärlek hade du övervunnit din ångest och åkt och hälsat på.
  • Anonym (?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 20:42:55 följande:
    Ja det kanske jag gör också. Men jag kan ju inte direkt bara åka ner till honom utan att prata med honom om det först.. jag vet vad gatan han bor på heter och jag vet vart han jobbar men jag kan ju inte direkt sätta mig utanför hans port eller boka bord på hans restaurang som han jobbar på blir nog konstigt men han kanske blir glad om jag kommer dit jag vet inte har ingen aning 
    Om det hade varit din sanna stora kärlek hade du ringt honom och föreslagit några dagar då du kunde åka ner och hälsa på honom.
Svar på tråden 💔💔💔