• Lynx123

💔💔💔

Avsluta all kontakt med honom - onekligen är han inte personen för dig. Så småningom kommer det att kännas bättre. Det här var ändå aldrig något seriöst och du känner honom bara ytligt. Han kanske hade varit en mardröm om.ni väl börjat träffas.

• Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 08:48:29 följande:

Varför är alla på detta forum så otrevliga och elaka ? jag ber om stöd för att jag känner mig ledsen och men får bara massa jävla skit tillbaka 

Vem har varit elak? I de inlägg jag har sett är det ingen som är otrevlig. Vad har jag missat?
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 11:51:21 följande:
    Jag tycker ni är otrevliga och elaka säger bara det är bara släppa och gå vidare det är inte så enkelt när man precis har fått hjärtat krossat och känner sig ledsen 
    Men det är väl ändå inte elakt? Elakt hade väl varit om någon förolämpade dig eller uppmanade dig att stalka killen bara för att jäklas?

Vad många, inklusive jag själv, gör här är att försöka hjälpa dig att zooma ut lite och se att det här inte är något som verkar leda någonvart, och därför är bäst att försöka släppa. Det är ett gott råd i all välmening.

Visst är det jobbigt med förälskelser som inte blir besvarade men de går över med tiden. Jag lovar! De flesta av oss känner hjärtesmärta både en och två och flera gånger under livet. Men det går över och man går vidare. Det viktigaste är att ta hand om sig själv, att stå på egna ben och vara snäll mot sitt sårade hjärta.

Och det är inte elakt menat, verkligen inte. 
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 21:52:16 följande:
    Nej det kommer aldrig att gå över. Jag vill inte ha nån annan då är jag hellre ensam.
    Ingen kan veta hur framtiden ser ur. Inte jag, inte du, inte någon. Tror nog att de allra flesta människor har känt att de aldrig mer ska det ena och det andra. Jag gjorde det ofta när jag var ung, särskilt i tonåren.

Oavsett hur det kommer bli för dig så tror jag ändå att det allra bästa vore om du kunde försöka ägna dig åt saker som gör dig glad eller intresserad och som inte har med den här killen att göra. Han är ju, som du själv säger, ändå långt borta och han träffar en annan tjej.

Kasta inte bort ditt värdefulla liv på en kille som du kanske aldrig ens kommer få träffa. Kasta inte heller bort det på killar som inte gör allt för att få vara med just dig.

Vem vet, kanske framtiden har helt andra planer för dig. Eller inte. Det får framtiden utvisa. Men nu är nu och försök fokusera på det i stället.
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-02 21:21:24 följande:
    Nähe men jag tycker att ni så kallade normala är tråkiga för nu är som alla andra ni är inte unika bara jävligt stela och tråkiga 😂
    Det där var inte särskilt snällt sagt. 😪
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-02 22:04:15 följande:
    Nähe men jag tycker inte ni så kallade normala är så snälla mot oss personer som har npf diagnoser heller så.. , det är väldigt många "normala" som har massa förutfattade meningar och åsikter om personer med funktionsnedsättning och det gillar inte jag
    Vad har jag gjort mot dig som inte är snällt? 
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 22:53:58 följande:

Hon svarade såhär :Jag fattar inte ens hur du fått mitt nummer. Jag och ***** är inte ens ett par så du kan sluta skriva till mig på mina sociala medier! Jag vet inte ens vem du är!! Är du intresserad så varsågod. Vi har känt varandra sedan gymnasiet så ***** är ingen ny person för mig. De är bara läskigt att du skriver till mig. Mvh **** 

Jag svarade :Ditt nummer stod på din Instagram. Nähe men han sa att ni har träffats ett tag iaf så... Och jag vill inte ens veta ni har gjort eller inte men jag är inte direkt korkad kan räkna ut ändå vad ni har gjort.. ja ok sorry då tänkte bara att du ville veta om ni var tillsammans
    Hon svarade: 

Hon skrev igen : Jag hittade inte mitt nummer på Instagram. Men skitsamma, jag och ***** har inget mer mellan varandra än att vi är kompisar. Jag vet inte vad han sagt till dig. Och vi har inte gjort någon tillsammans bara så att du vet. Han är ledig så det är bara att slå till.

Jag svarade:

Jag svarade: Jaha ok men han hade kommenterat på ditt inlägg på fb i slutet av augusti (du hade lagt upp att du hade flyttat) han hade kommenterat: äntligen kommer vi bo närmare varandra ❤️ några dagar innan det hade han kontaktat mig på ett sexuellt och flörtigt sätt på messenger så jag trodde ni dejtade eller var tillsammans eftersom han hade kommenterat så på ditt inlägg. Ja ok jag visste inte om ni typ dejtade eller var typ kk eller nåt men förlåt iaf för att jag kontaktade dig.

Hon svarade:

Hon skrev igen : Det är lugnt, tycker bara att de är creepy att någon random kontaktar mig. ***** är jävligt speciell ska jag väl säga. Han gillar mig och kan ibland skriva saker som både låter flörtig och konstigt och han skriver ibland kommentarer som lätt kan misstolkas. Bra att veta. Han är snäll men ibland blir det fel

Jag svarade:

Jag svarade:Ok sorry iaf. Ok ja alltså jag har aldrig träffat honom vi har bara skrivit med varandra flera gånger. Han skrev till mig på snapchat i maj men sen blockade han mig där utan anledning, jag vet att han hade förhållande från typ december 2023-mars 2025 tror jag sen hade vi ingen kontakt i juni och juli och sen skrev han till mig i augusti på messenger. Jag vet inte om han har varit seriös med mig eller inte men han har sagt att han vill träffa mig och massor med andra sexuella saker.. vi pratade som sagt senast i torsdags på ett sexuellt sätt.. sen i måndags så skrev han att han kanske hade träffat en tjej där han bor typ men dom var inte tillsammans enligt honom och han sa inte att han inte ville träffa mig men han sa att det skulle bli svårt pga av hans jobb och för att vi bor långt från varandra jag bor i ******* och han bor ju i ******* nu. Jag ber om ursäkt iaf att jag kontaktade dig.

Sen var det slut på konversationen med henne.

TS, det här är inte okej. Låt dessa individer vara ifred. Stalka dem inte, varken på sociala medier eller irl. Hon uttrycker tydligt att hon upplever dig som obehaglig i det du gör. Det här kan leda till en polisanmälan. Lägg ner innan det går riktigt illa.
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 09:06:17 följande:
    Men omg jag har inte skrivit nåt mer till henne. Och dessutom så hörde han av sig själv till mig igår på messenger och det är inte mitt problem att han hörde av sig 
    Du borde inte ha kontaktat henne i första taget men bra att du förstått att lägga ner. Låt dem båda vara nu. Det här är inte uppbyggande eller upplyftande för någon. Gör nu något roligt med din helg.
  • Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:29:45 följande:
    Uppenbarligen är ju han besatt av mig också isåfall eftersom han gång på gång väljer att komma tillbaka till mig
    Men har ni ens träffats?
Svar på tråden 💔💔💔