Inlägg från: Anonym (runt runt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (runt runt)

💔💔💔

Vet du en sak, TS. Du sa precis samma sak om förra killen som du chattade med (han som bodde med sin pappa och hade ihop det med mamman till sitt barn fast han kallade henne ex). Du skulle aldrig komma över honom. Men väldigt kort därefter så hittade du den här killen och gamla var glömd. Det kommer att hända igen. Du kommer att börja chatta med någon nu, så gräv inte ner dig över detta.

DÄREMOT så rekommenderar jag att du försöker att inte rusa iväg så i tankarna. Vet att det är svårt, men försök att ta det för vad det är. En chatt, inget mer. Då blir du inte lika ledsen om/när det inte blir något mellan er.

• Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 13:25:00 följande:
    Men den här killen är annorlunda jag vet att jag aldrig kommer komma över den här killen jag vet helt säkert att han är den rätta och jag hade gjort vad som helst för att vara med honom och det jobbiga är att han säger att det inte är nåt fel på mig utan att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att träffas. Hade vi bott närmare varandra så hade vi kanske kunnat träffas. Och den här killen pratade jag dessutom med innan jag pratade med den andra idioten vill inte minnas den äckliga människan han är helt sjuk i huvudet och behöver söka hjälp för han är helt koko.
    Nej då, det är precis samma sak som då. Det bara känns som att du aldrig kommer att komma över honom, det är inte så på riktigt.
    Den 18 augusti skrev du: "Nej det kommer aldrig gå över och kännas bra igen" Och nu, bara några veckor senare är han glömd och du är ledsen över nästa. Detta KOMMER också att gå över. Lovar!
  • Anonym (runt runt)

Du borde inte skickat det där meddelandet. Du verkar tro att han ska ändra sig eller få dåligt samvete, jag tror tvärtom att han tycker att du uppför dig obalanserat och att han gjorde helt rätt som valde en annan. Låt honom vara nu. Att bli dumpad är tyvärr en del av livet.

• Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 14:32:46 följande:
    Nähe men nu är det skickat iaf nu är det upp till honom vad som kommer hända.
    Han har redan berättat för dig vad som kommer att hända.
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 15:58:29 följande:
    Nej han har inte sagt nånting. Det enda han sa var: Hej , jag vill bara säga att jag kanske har träffat nån tjej så vet vill vara ärlig och säga det.  Sen sa jag att vi behövde prata och då sa han att:  Vi är inte tillsammans eller så vi har bara träffats. Jag frågade hur länge har ni träffats då ? Han svarade inte länge. Sen skrev han förlåt om jag har sårat dig , det är inget fel på dig. Jag är dålig på kärlek men vi kan inte ses så länge jag bor här nere. Mer än det skrev han inte 
    Han har träffa en annan. Tycker du att det är att inte säga något? I så fall förstår jag inte varför du är hjärtekrossad.
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 18:20:25 följande:
    Låt mig göra det då ?  Det är mitt liv och jag får göra vad jag vill med det.
    Självklart, men skriver du på ett offentligt forum om ditt liv, så kommer folk att skriva vad de tycker.
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:54:02 följande:
    Nej det skulle jag inte uppskatta nej.
    Där måste jag hålla med TS faktiskt. Vet inte varför det blivit det nya normala. Det är väl en sak ifall man träffas på en dejtingsajt och ses i princip direkt, då är det förstås ok. Men om jag dejtade någon jag pratat längre med skulle jag inte bli så glad om han höll på att skriva till andra under tiden. Varför måste man göra det? 
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 17:20:59 följande:
    Du ska nog akta tungan jävligt noga med att uttala dig om hur kapabel jag är att tolka signaler du vet inte ett skit om mig och hur jag fungerar. Uppenbarligen har ingen heller alla hästar hemma eftersom han inte begriper att man inte kan hålla på med flera samtidigt. Tjejer kommer ALLTID få reda på sanningen av någon på något sätt så det är ingen mening att han försöker ljuga och förneka 
    Men du, Felicityporter har försökt hjälpa dig genom hela tråden. Sådär behöver du verkligen inte skriva. Hen skriver respektfullt till dig, finns ingen anledning att uttrycka dig som du gör.
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 18:15:18 följande:
    Nähe men hon ska nog inte uttala sig nånting om mig innan hon har träffat mig. Och man kan inte dra alla som har autism över en kam som jag känner att hon gör.
    Jaha, men det finns fortfarande ingen anledning att använda uttryck som "akta tungan jävligt noga".
  • Anonym (runt runt)
    Jimmy75 skrev 2025-10-04 12:25:03 följande:
    Men va fan? Du ser inte att du har någon möjlighet att påverka detta alls??? Nu har jag inte läst allt du skrivit, men det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig....så lång är jag med. Men om du fortsätter svara varje gång han hör av sig och vara schysst eller vad du nu gör med hänvisning till att du tycker om honom (vilket i sig är obegripligt om han nu är ett sånt as) så skickar du ju signalen till honom att det är okej att behandla dig illa - Ja, han kanske är ett as, Ja, han kanske är trög eller obegriplig - men sluta godkänna det beteendet då. 
    Vad har han gjort för fel menar du?
  • Anonym (runt runt)
    Jimmy75 skrev 2025-10-04 12:58:29 följande:
    Jag kan inte såga om han har gjort några fel. Låt det vara väldigt tydligt att jag inte har en uppfattning om killen har gjort rätt eller fel på något vis. Mitt fokus var helt och hållet vad TS kan göra. Min beskrivning av honom är hur jag tolkar att TS tycker om honom. Jag uppfattar det som att HON tycker att han har gjort fula saker och att han är obegriplig, så med utgångspunkten att det är hennes verklighet ville jag beskriva hur hon själv är delaktig i det hon råkar ut för..
    Ok, då misstolkade jag dig. Du skrev "det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig" så jag tolkade det som att du tyckt att han varit just oschysst mot TS.
Svar på tråden 💔💔💔