• Anonym (Soja)

💔💔💔

Ts jag kan på sätt och vis förstå dina känslor just nu men det kommer att gå över. Hur envis du än är så kommer detta att lägga sig. Och det är väl nått bra i detta fall så att du kan gå vidare och träffa någon annan som kan ta emot dina känslor och visa dig kärlek. Vill du inte det? 

• Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 21:52:16 följande:
    Nej det kommer aldrig att gå över. Jag vill inte ha nån annan då är jag hellre ensam.
    Ja men då är det ju så. Vad vill du ha ut av tråden ?
  • Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 15:58:29 följande:
    Nej han har inte sagt nånting. Det enda han sa var: Hej , jag vill bara säga att jag kanske har träffat nån tjej så vet vill vara ärlig och säga det.  Sen sa jag att vi behövde prata och då sa han att:  Vi är inte tillsammans eller så vi har bara träffats. Jag frågade hur länge har ni träffats då ? Han svarade inte länge. Sen skrev han förlåt om jag har sårat dig , det är inget fel på dig. Jag är dålig på kärlek men vi kan inte ses så länge jag bor här nere. Mer än det skrev han inte 
    Nej han kan inte träffa dig. Vi får hoppas han är såpass bra att han faktiskt inte vill träffa dig nu när han har en annan tjej. Isf är han ju ett svin. 
  • Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 18:13:55 följande:
    Men herregud läs han har sagt att dom INTE är TILLSAMMANS!
    Spelar väl ingen större roll i sammanhanget. Han träffar en annan tjej... vi får hoppas han inte är ett svin och väljer att köra dubbelspel 
  • Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 21:02:20 följande:

Jag begriper inte varför han hörde av sig till senast i torsdags och kallade mig bby och skickade hjärtan och ville prata i telefon och var allmänt gullig om han nu redan hade börjat träffa henne då då hade han väl kunnat höra av sig till henne istället eftersom jag tydligen inte duger längre.. 💔

Du skrev ju att det var för att han har adhd och inte tänker längre. 
  • Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 04:39:12 följande:
    Jag skrev aldrig till den tidigare killens ex . Jag vet att jag inte vinner nåt på det men hon förtjänar att veta sen får hon göra vad hon vill med den informationen det är sanning iaf jag kan skicka screenshot till henne också som bevis om hon inte skulle tro mig , det står både hans förnamn och efternamn och hans profilbild där så då blir väldigt svårt för han att ljuga.. Nähe men då är jag hellre ensam hela livet, jag är en ärlig människa punkt slut och jag hade uppskattat ärlighet tillbaka om det var min kille som hade skrivit med andra tjejer då hade jag velat att tjejerna berättade för mig även om det skulle göra ont.
    Du har skickat till tjejen? 

Hade jag börjat träffa en kille och nån brud han skrivit med skickat detta till mig så hade jag inte dissat honom. Det är inget konstigt att man har skrivit med någon annan i ett väldigt tidigt dejringstadie. Han har dessutom sedan informerat dig om att han träffat någon och avböjer sig dig. Ger du henne den information också eller ger du henne bara det andra? 

Du förstör ju bara för dem och dig själv när du sjunker så lågt. 
  • Anonym (Soja)

Va fan är detta för drabbel? Är alldeles för skruvat för att vara en trolltråd iaf... 

Svar på tråden 💔💔💔