Inlägg från: Anonym (Laura) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Laura)

💔💔💔

Folk som är normalstörda vill nog inte dejta dem som gått i särskola eller bor på ett boende. 

• Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 17:24:46 följande:

Och dessutom så är det mer vanligt än ovanligt nuförtiden att man börjar prata om intima saker och skickar bilder med någon man dejtar eller skriver med som allra flesta börjar prata om det efter bara några veckor eller månader men den finns väl vissa tråkmånsar som inte rör varandra eller pratar om sex förrän dom står vid altaret men skulle inte tro att det är så många personer...

Ånej, det är det verkligen inte.
    Det är ett tecken på gränslöshet och inget annat.

Aldrig hört talas om hur impopulära såna bilder är?

Sex är för de flesta inte aktuellt innan man träffas irl. Och slutligen så väntar nog i stort sett ingen längre tills efter bröllopet. Med undantag av djupt religiösa möjligtvis.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 23:45:58 följande:
    Inte mitt problem att hon lägger ut sitt telefonnummer på instagram och jo hon är svartsjuk och dom dejtar
    Du känns mer och mer obehaglig.

Var ser du ens ett uns av svartsjuka i det hon skrev?
    Vad finns öht att vara svartsjuk på?

Du är nog faktiskt den enda svartsjuka i detta, hoppas killen fått läsa allt du skrev. Då, om inte förr, har du nog hört från honom för sista gången.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:16:33 följande:

Jag punkt.fucking.hatar.män.och.deras.jävla.beteenden. 😤🤬

Eller så hänger du upp dig på fel män. Alternativt kontaktar dem dig då de inte känner till ditt stalkerbeteende.

Du blir ju lite galet besatt av varenda karl som dyker upp i ditt flöde.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:45:24 följande:
    Han skrev bara : varför har du skrivit till **** ? 😥 Det är min bästa tjejkompis 😞 jag svarade: för att ni dejtar ? Och för att du skrev med mig när du började träffa henne. Han svarade : nej gud nej jag och **** är bara vänner vi har känt varandra sen skolan. Jag svarade Jaha,kul då..  sen skrev han så snälla skriv inte till **** förlåt om jag störde. Sen skrev vi inget mer igår
    Du kommer aldrig att höra av honom mer.
    När du skrev till henne släckte du det sista lilla hopp du hade om honom.

Antar att det har med dina diagnoser att göra, kan du inte få hjälp med att bolla dina tankar med personalen på ditt boende?
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:16:32 följande:
    Får väl se. Jag är väldigt säker på att han hör av sig igen förr eller senare 
    Ja, sant. Vi får väl se.

Hade någon skrivit till min vän som du skrev till hans så hade jag definitivt avslutat allt. 
    Du visade ju att du är besatt av honom, när du t o m fortsatte att skriva... i synnerhet den sista lilla novellen? VArför berättade du allt det där?
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:19:00 följande:
    Nej du lilla gumman han kommer komma krypandes tillbaka till mig som han har gjort flera gånger förut för det är så han är, så fort det inte funkar med nya tjejen när hon lessnar på honom så kommer han söka tröst hos mig precis som han har gjort tidigare 
    Lilla gumman?
    Varför kallar du mig för "lilla gumman"?

Om det nu är som du tror, varför nöjer du dig med att vara hans andrahandsval? Vill du inte vara det första valet, som han väljer framför alla andra?
    Vilken relation är ens värt något om man inte är det första valet?

Det är bara sorgligt att du nöjer dig med att vara hans tillfälliga lösning i jakt på något annat.

Och vet du vad?
    Jag tänker inte ge igen på ditt "lilla-gummande" för jag förstår att du har funktionshinder som inte jag har. Jag kan hantera en diskussion utan att försöka att trycka till den andra.

Lilla gumman va?
    Jösses... förstår du inte vad du håller på med när du skriver så här till andra människor i forumet?
    Jag är inte den första heller, såg att du kallade "Epic F" för lilla gumman också nämligen.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:28:07 följande:
    Jaha men vad bra att ni är så perfekta då 😘
    Har någon påstått av vi skulle vara perfekta?

Jag är inte perfekt, och det tror jag inte att "Epic F" tror sig vara heller.
    Vi försöker bara få dig att förstå helt uppenbara saker.

Som sagt, be personalen om hjälp med att sortera dina tankar.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:29:45 följande:
    Uppenbarligen är ju han besatt av mig också isåfall eftersom han gång på gång väljer att komma tillbaka till mig
    Det är just det, han kommer tillbaka. Mellan sina seriösa relationer eller seriösa intressen.
    Du är hans nödlösning för stunden. Inget annat.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 14:56:35 följande:
    Jag har ju redan hittat honom där.. ja det blir nog svårt för honom att förklara.. man borde inte börja ett förhållande ett dejtande med lögner
    Jaha, heter du "Anonym" på riktigt då?
    Nu finns jag inte längre på någon dejtingsida men inte fasen kallade jag mig för mitt riktiga namn då heller. 
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 15:26:24 följande:
    Nej han heter Lukas och det vet jag helt säkert sen har han ett andranamn och efternamn men han heter Lukas i förnamn och nej han har inte en enäggstvilling som heter Linus hans bror som heter Linus är 2 år yngre än honom!!
    Börjar bli lite väl mycket personlig information om killen nu. 
Svar på tråden 💔💔💔