Anonym (Anonym) skrev 2025-10-02 19:23:49 följande:
Men snark jag har dejtat killar i min egen stad och jag har dejtat killar som har gått i särskolan m.m alla dessa killar jag hade skrivit om som har diagnoser har gått i grundsärskolan även han som jag skrev med senast. Och det är dessutom han som bor i Småland som har valt att kontakta mig flera gånger i år fast han visste att jag bodde långt bort, han hade kunnat valt att inte skriva till mig men han skrev till mig ändå fast han visste vi bor långt ifrån varandra och jag fattar inte varför han gjorde det om han ändå visste att det inte skulle funka pga av vårat avstånd. Och nej jag skrev inget brev jag skickade ett meddelande till honom på messenger när jag var ledsen för jag ville att han skulle förstå att han har sårat mig
Jag tror att avståndet är den största anledningen att han skriver med dig. Han vill inte träffas utan bara skriva ibland och utbyta lite (naken?) bilder som tidsfördriv. Han vet att det aldrig kan bli nåt "på riktigt" mellan er så det är ett säkert kort att småflirta lite på kul.
Men att träffas nån gång är ju inte omöjligt om ni båda skulle vilja. Ingen jobbar dygnet runt 7 dagar i veckan. Han verkar i alla fall vara snäll nog att på ett försiktigt sätt ha massa (dåliga) ursäkter att inte ses. Jobbar mkt, bor långt ifrån, dejtar en tjej.
Han har inte sårat dig medvetet, han lever i verkligheten och har ingen anledning att inte dejta tjejer när det faktiskt inte är någonting alls mellan er mer än messande.
Ditt meddelande var från hjärtat och jag förstår att du ville få ut dina känslor och sårade hjärtesorg. Detta är dock på riktigt inte normalt att bli såååå upprörd för som du verkar blivit, måste ha med dina diagnoser att göra.
Tyvärr är det helt osannolikt att det skulle få honom att tänka om gällande "er", snarare tvärtom att han blir mer säker på att du inte är nåt för honom.
Men alla är ju olika så vem vet?