• Anonym (Testo)

Funkar såna där Testosteron piller?

Jag har en jättefin fru som jag älskar. Men jag har tappat intresset för sex. Tycker mest det känns jobbigt. Är strax över 50 år ii god fysisk form och tränar regelbundet. Får ofta reklam på sociala medier om testosteron piller typ maxulin och andra likande preparat. Funkar såna där piller?

• Svar på tråden Funkar såna där Testosteron piller?
  • felicityporter

Jag vet iaf att testosteron du får av en riktig läkare fungerar till 100%, men då måste du förstås boka en tid och berätta om dina besvär så att de tar prover på sig först. Sedan bör du få riktig testo förskrivet om det visar att dina nivåer är lägre än de bör.

Köp för allt i världen inga värdelösa receptfria kosttillskott och liknande, det är slöseri på pengar.

• Anonym (Stefan)

Är du säker på att du tappat intresset? Så du inte bara har tappat attraktion och lust till din fru? 

Att tsppa lusten till sin partner kan i förlängningen göra att man luras och tro att lusten är borta helt för att hemmamiljjön blir osexig när attraktion saknas. Lusten till onani etc kan tappas samtidigt om ens relation är lite lagom ospännande och tråkig. 

Att man älskar sin partner betyder inte automatiskt att man är kåt... 

Saknas attraktion kommer inga piller i världen att hjälpa 

• Smedkocken

Nej det enda testo som funkar är det du får i spruta  från läkare! Så vida du inte vill köpa anabola.. men läkare är att rekomendera efter du har tagit prover osv..du kan möjligen påverka ditt testo med träning en viss kost och sex.. men har du låga nivåer är det nog svårt. Problemet med att få testo i spruta är att du sabbar din egna tillverkning, har du ingen eller låg tillverkning är det väl skit samma! Men testo styr inte bara sex lust! Känner du dig trött, håglös, finns fler symptom på låg testo men det är de jag kommer ihåg

• Anonym (AB)
    Anonym (Testo) skrev 2025-09-30 00:13:56 följande:
    Funkar såna där Testosteron piller?

Jag har en jättefin fru som jag älskar. Men jag har tappat intresset för sex. Tycker mest det känns jobbigt. Är strax över 50 år ii god fysisk form och tränar regelbundet. Får ofta reklam på sociala medier om testosteron piller typ maxulin och andra likande preparat. Funkar såna där piller?

Nej, de fungerar inte. Du kastar bara pengarna i sjön.

Samma sak med Vitaepro och annat skräp som det görs mycket reklam för. Bättre att du sparar dina pengar.
Svar på tråden Funkar såna där Testosteron piller?