• Anonym (Någon annan)

Min tjej vill vara med en annan tjej

Min sambo har länge haft en önskan att ha en sexuell relation med en annan tjej. Egentligen har jag i nuläget inget problem med det. Men när ord blir till handling hur kommer det kännas då? Någon som haft denna erfarnhet och hur blev relationen efteråt?

• Svar på tråden Min tjej vill vara med en annan tjej
  • Anonym (Jin-jin)

Detta är något ni båda måste sätta er ner och prata om och sätta upp regler för. Samt kunna ha en pågående kommunikation under tiden relationen pågår.  
    Bryr hon sig det minsta om dina känslor så lyssnar hon. Om inte, ja då har ni större problem... 

• Anonym (H)

Kräv att få vara med i så fall. Det är det enda jag kunnat gå med på i alla fall. Men i övrigt nej. Jag hade sett det som otrohet, är man exklusiv gäller det oavsett kön etc.

• Tukt

Jag tror det är bra om båda parterna får något, om man ska kliva utanför komfortzonen. Annars är det lätt att den som inte får något, känner sig exkluderad, bortvald, förnedrad etc. Och det kanske inte poppar upp direkt, utan senare när saker och ting kanske är annorlunda. 

• Fjäril kär

Ska ni öppna upp relationen måste det finnas regler och villkor och att du också får ut något av det hela.  Ett samtycke helt enkelt . 
    Annars är hon ju bara krasst sett otrogen ... ish....

Svar på tråden Min tjej vill vara med en annan tjej