• Anonym (Kollegaskk)

Kk vad är det?

Ja som rubriken lyder, vad är ett kk förhållande? Alla tänker olika och jag är ju inte riktig när jag tänker på detta 😂
    har nu en kollega som jag har sex med så fort vi har möjlighet, utanför arbetsplatsen. Nu vill han träffas för att laga mat ihop och prata osv. På hemmapla. 

han är tydlig med att det bara är kk han vill va och det är det enda jag vill. Så vi har en överenskommelse, så ingen oro här inte  

men är det så att det är vanligt att man stannar och lagar mat ihop och pratar på djupet med varandra efter/före sex?
    Förr har det typ varit ett hej, sex, hejdå. Haha men det kanske är såhär det är nu 😜😂

• Svar på tråden Kk vad är det?
  • Jesper f

Det går väll egentligen att lägga på vilken nivå man vill - givetvis kan man bli goda vänner även utanför sänghalmen. Det ena måste inte begränsa det andra per automatik. 

Det vanligaste är dock, som du säger, man hoppar runt i halmen, sen är det klart och var och en går hem till sitt. 

Men tycker du vederbörande verkar trevlig och du inte har något bättre för dig, det är väll alltid trevligt om inte annat att ha någon att laga mat med och äta tillsammans med än äta ensam, tänker jag. Så länge alla inblandade är med på premissen att det är på möjligen vänskapsnivå, men inget annat. 

• Anonym (Kollegaskk)

Jesper: ja absolu! tack för svar 😊

• Anonym (Pjonk)

Problemet med att blanda in mer vardag och romantik är en/båda riskerar att bli kär och då blir det komplicerat på en gång . Det är just därför man oftast håller sig till strikt sex .

Så är detta en person du objektivt sett skulle se som partnermaterial kan du få problem om ni plötsligt börjar hänga ihop mer intimt med middagar, mysigt gos i soffan etc.. 

Visst EN gång är ingen gång men två gånger är en vana och tre gånger ett förhållande.... Så tänk noga vad ni sysslar med och kalla en spade för en spade och var inte naiva. 

• Anonym (s)

Ni väljer själva. Vill du inte ha mer så vill du inte men det är inget fel att vilja ha även lite umgänge som med vilken annan kompis som helst.

• Fjäril kär

Dom kk jag haft var män jag aldrig skulle kunna bli kär i. Dom var definitivt inte min kopp med te vad avser partner. Därför var det lätt att bli kompis och hänga även utöver sängen då ett par stycken dessutom redan från början fanns i bekantskapskretsen naturligt.  

Så.frågan är om denna kille egentligen skulle kunna vara en potentiell pojkvän så kompis blir gränsfall till känslor eller om han är utanför din liga och passar bra som vän? 

Man ska aldrig underskatta kraften i känslor.... 

• phew00

Mina kk relationer jag har haft har inte funkat så bra.. jag har svårt att umgås och ha sex utan att få känslor för personen. Men alla är ju olika 😊

• Anonym (Kollegaskk)

Dardi007. Haha ja så är det väl! Tack för konstruktivt tänkande med en glimt i ögat 😜😂

• Anonym (s)
    jontebula skrev 2025-10-04 14:22:55 följande:

Vem fan vill laga mat med sin kk ? tack men nej tack {#emotions_dlg.djavulsk}

Den som är hungrig förslagsvis
  • Dardi007skane
    Anonym (Kollegaskk) skrev 2025-10-04 06:32:19 följande:

Dardi007. Haha ja så är det väl! Tack för konstruktivt tänkande med en glimt i ögat 😜😂

Han borde vara glad iallafall , kan jag tänk mir 
Svar på tråden Kk vad är det?