Inlägg från: Anonym (Rfsu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rfsu)

BF Juni 2026 💕

Men gud förstår din oro. Körde själv med rfsu i min förra graviditet och styrkan varierade. Här fick du det svart på vitt, vilken sjukt onödig oro det skapar 🥺

Anonym (Daisy) skrev 2025-10-11 15:13:49 följande:

Jag tog ett test vid lunch igår som var tydligt ljusare än dagen innan, jätteorolig såklart. Tog sedan ett ett par timmar senare som var klart mörkare än dagen innan. 

idag tog jag igen ett test som var ljusare och provade då två stickor i samma urin (doppat i behållare) vid samma tidpunkt, resultatet på bilden nedan! Jag tror dessa test kommer från olika förpackningar då jag tagit ut testen och de ligger blandat, vet inte om det kan vara det men har verkligen tappat förtroendet för rfsu testen nu, tycker alltid de varit konsekventa innan... 

• Anonym (Rfsu)

Åh :( vad har du haft för symtom? Eller vad har fått dig att tro att det ev är ett missfall? Förutom att hcg inte stiger eller fördubblas inom 48 timmar.. tar du hcg via sjukhuset? Så dem följer upp dig där? <3 all kärlek. 

Anonym (Daisy) skrev 2025-10-22 21:52:50 följande:
    Jag tog ett nytt hcg idag v 5+6 som låg på 5741 vilket är 56% ökning på 48 timmar. vid det förra provet hade det ökat 37,5 % på 48 timmar så det har gått upp, men det går alldeles för långsamt? fick även en vattning rosabrun flytning idag. Om det ändå ska bli missfall önskar man ju bara att det sätter igång. 
  • Anonym (Rfsu)

Vad skönt ❤️ hur lång tid har det varit mellan dina ultraljud? :) vilken vecka gjorde du första? 

Anonym (Daisy) skrev 2025-11-06 14:58:42 följande:

många ultraljud nu, kul! Jag var också UL idag, ett privat viabilitetsultraljud och allt såg toppen ut, mätte till 7+6 och tillväxten stämmer med det förra ultraljudet. Hjärtat tickade på snabbt och fint 💕

Svar på tråden BF Juni 2026 &#x1F495;