Inlägg från: Linnea1986 |Visa alla inlägg
  • Linnea1986

BF Juni 2026 💕

Hej, haft svaga positiva gravtest sen i söndags, idag tog jag även ett digitalt som visar 1-2 veckor. Men så himla nervös o tror det värsta direkt nu tack vare att i augusti hade jag en kemisk graviditet 
  • Linnea1986
    LLW skrev 2025-10-14 18:13:17 följande:
    Jag hade också en kemisk graviditet i augusti, plus 5 missfall sedan tidigare så jag är likadan. Nervös och tror inte på att det kommer gå vägen. önskar man kunde hoppa några månader fram i tiden 
    Ja mår verkligen inte bra av detta, kmr ju bli knäpp på köpet, vill bara de ska gå minst 2 veckor till så att man kke förstår att de inte blir en kemisk, men övertänker verkligen allt just nu. Önskar man kunde ge oron till pappan till barnen så dom förstår lite
  • Linnea1986
    LLW skrev 2025-10-15 07:56:40 följande:
    Verkligen, hade gärna delat den här bördan.. I vårt fall så är det absolut jag som allra helst vill ha ett till barn, även om han såklart är med på det. Men oron jag känner är inte samma sak för honom, och då känner jag mig så ensam. Skönt att vi är fler här som kan dela med oss och stötta! 
    Ja har nämnt för killen hur ja känner men han har svårt o förstå ändå, dock försöker han få mig o skratta o tänka positivt men de funkar oftast bara en liten stund 🙈🙈
  • Linnea1986
    lunyum skrev 2025-10-17 16:11:14 följande:

Hallå! Hoppar in här nu efter att ha plussat i tisdags. Fick reda på det svintidigt så är fortfarande flera dagar från att ens missa mensen, så det känns nästan lite overkligt än så länge.

Har ett missfall i  v5+4 i bagaget så jag har lite svårt att lita på att graviditeten kommer att hålla i sig, men jag är så tacksam och glad för att åtminstone vara gravid just nu. Testerna är redan starkare än vad de blev i den graviditeten trots att det bara är 11 dagar efter ägglossningen vilket jag försöker se som ett positivt tecken! 

Grattis, när är du beräknad? Vilken vecka? Jag är i vecka 4(3+4) idag ☺️
  • Linnea1986
    lunyum skrev 2025-10-17 17:50:46 följande:
    Då ligger vi väldigt nära varandra, jag är i vecka 3+2! Kul med någon i nästan samma fas 😊 BF 30/6 (men 28/6 om jag går efter befruktning), du då? 
    Beräknad 28/6, men så himla orolig att de inte kmr gå vägen eftersom ja hade en kemisk i augusti så övertänker allt just nu ❤️
  • Linnea1986
    lunyum skrev 2025-10-17 21:33:59 följande:
    Förstår precis ❤️ Vågar liksom inte utgå ifrån att jag kommer att vara gravid om en vecka. Har sagt ?om jag fortfarande är gravid då? till min man varje gång vi pratat om olika saker vi ska göra de närmaste månaderna. Jag har ändå försökt unna mig att vara glad och drömma lite trots oron, för förra gången blev jag ändå ledsen när det tog slut trots att jag inte hade låtit mig själv riktigt fästa mig vid tanken på det embryot. 
    Jag försöker tänka att de finns ett litet i mig, men så kmr alla andra tankar o de e svårt o komma bort från dom. vet inte riktigt vad ja ska göra åt de heller ❤️
  • Linnea1986
    Anonym (BFjuni) skrev 2025-10-19 00:32:34 följande:

Hej! 31 år här, BF 12 juni och första barnet 👶 

Välkommen hit ☺️
  • Linnea1986
    Anonym (AnonymaJag) skrev 2025-10-19 21:03:40 följande:

BF 16 juni
    38år om två veckor, sambon 48? vårt Första gemensamma

fler i vår ålder??? 

har tonåringar sedan innan (jag har fött tre barn)

BF 28 juni
    är 39 år, sambon är 26, jag har 2 barn sen innan som är 9 o 8 år.
    går in i vecka 5 (4+0) idag 
Svar på tråden BF Juni 2026 💕