• GM42

Min sambo älskar sin stora dildo

Vi har levt ett tufft förhållande som sambos i 10+ år och alltid haft ett bra sexliv. På senare tid har jag berättat om mina fantaster om att se min sambo ha sex med en annan man. I början var hon tveksam men nu tänder hon ordentligt på fantasierna och får sköna orgasmer när jag berättar om dem samtidigt som vi har sex. För några veckor sen beställde hon en riktigt stor dildo, typ 28cm lång och sjukt grov som vi nu har tagit med i vårt sexliv. 
    Denna dildo har öppnat pandoras ask och hon får orgasmer hårdare än vad hon någonsin fått. igår Berättade hon att hon känner sig nästan besatt av denna dildo och använder den dagligen då hon får så starka orgasmer. Hon har nu blivit sugen att söka upp en man som är riktigt välutrustad för att träffa på riktigt.

Detta gör mig både kåt och samtidigt lite svartsjuk och jag tvekar på hur jag ska ställa mig till detta. Det är ju något jag tänder på men samtidigt finns en svag oro att hon ska fastna helt för en stor älskare. 

• Svar på tråden Min sambo älskar sin stora dildo
  • Anonym (Stager)

Känner du dig svartsjuk så behöver du nog ta en funderare till. 
    Ni båda behöver vara tydliga med vad ni vill i detta och även vara medvetna om riskerna. 
    Min erfarenhet är att ska man ge sig in i det så måste båda vara med på  regler och vilkor samt va tryga i er relation. 
    Det finns en risk, men om månen står rätt så kan det vara det mest fantastiska.
    Det är inte för alla. Många kommer idiotförklara er och se er på ett helt annat sätt. Även om det idag är mer accepterat än förr. 

Prata om det, ha en dialog om vad ni båda vill få ut av det. 
    Vill hon att du ska vara med, ska hon träffa annan själv, hur ser hon på att du är med någon annan, vill du vara med någon annan. Många frågor att reda ut innan ni bör kasta er ut :) 

Önskar er lycka till var det än bär, med massa njutning !

• GM42

Jag har inget behov av att ha sex med andra men tänder på idén om att någon annan knullar henne. Hon vill att jag ska vara med och se på utan att delta så mycket är avklarat. 

nästa fråga blir att komma på hur man hittar en välutrustad kille som gilllar hotwife upplägget.

• Anonym (G498)

Jag har inte heller nått behov att ligga med någon annan kvinna. Min fru vill dock också att jag ska titta på när hon knullar med någon annan. 

Vi köpte en dildo, dock bara 22 cm stor, som hon gillar. Hon säger när hon rider den att den är så stor, men hon vill inte avbryta och hon har sagt flera gånger - oavsett vad du hör så har storleken betydelse! I positiv bemärkelse. 

• Anonym (Richard)

Lol, att folk går på detta och svarar seriöst.

Återigen någon som söker runk material. Vad är det med alla dessa sex trådar som  poppar upp som ogräs.

Du kan ju alltid köpa dig den där dildon själv tänker jag eller en flesh light kanske?   Borde vara mer lönsamt för dig än sitta diktera fantasier online.

Svar på tråden Min sambo älskar sin stora dildo