• Anonym (Oral i tankarna)

Kan man lära sig att gilla oralsex?

Jag gillar inte alls oralsex, avskyr smaken av sperma och får kväljningar. Gillar inte heller att suga på en kondom.
    Min sambo gillar att gå ner på mig, hans favoritställning e 69.an. Men jag använder då bara handen. Kan man lära sig att gilla oralsex? Kvinnor som har erfarenhet?

Obs! Det har inget med renlighet att göra, han är väldigt noggran med att vara ren.
    Och jag har alltid haft det här problemet med alla män jag har dejtat.

Han tvingar mig inte heller till något, jag skulle vilja, men varje gång jag känner smaken och ännu värre, konsistensen i min mun så skulle ja vilja spy. Är jag ensam om det här? Kan man lära sig att gilla något man tycker så illa om att man vill spy?

• Svar på tråden Kan man lära sig att gilla oralsex?
  • Anonym (Nr. 8)

Du behöver inte svälja, det gör aldrig min partner. Vi kör 69:an relativt ofta, och hon älskar verkligen att bli slickad. 
    Vi är båda nöjda. 

• Anonym (Nr. 8)

Appropå tråden och att du "avskyr smaken av sperma och får kväljningar".

• Anonym (Hmm)

69:an är värdelöst! Kanske för att jag är man och bara klarar en sak i taget, hahaha
    Det blir liksom "overload de-lux"
    Älskar däremot att ge och få.
    Ett ex kom bara av oralt, dessutom gav hon gudomliga avsugningar men jag fick aldrig komma i munnen.
    Nästa ex sög mig en gång på 14 år men själv njöt hon av att bli slickad.
    Smakar gärna men vill faktiskt också få tillbaka

• Anonym (Normalt)

Jag tycker inte du behöver skämmas för att du inte älskar att suga av. Det är jobbigt, retar kräkreflexer och det är dessutom inte konstigt att ha vissa naturliga trösklar mot att stoppa könsorgan i munnen. Mun fru är likadan, och hon vill oftast inte bli slickad heller, för att hon tycker det känns smutsigt att jag ska slicka henne där nere (även om jag gärna gör det). Man kan lätt få bilden idag av att alla håller på och slickar varandra där nere, men så är det inte. 

• Anonym (Cremant)

Sitter det i ditt huvud? 
    Alla snoppar smakar ju inte illa, men dom kan göra det, väldigt illa.. som en kroppslukt ungefär.
    Jag älskar att suga, men det är för att jag går igång så himla mycket på att min partner gillar det! 

som någon annan mycket klok person redan skrev här..du behöver ju inte ta sperman i munnen eller för den delen svälja det. Det får jag också kväljningar av.

du kan ju börja lite försiktigt och inte gå hela vägen direkt.. se din partners reaktion kanske triggar dig. 
    du behöver inte stoppa in den djupt, börja med att slicka lite på den och testa dig fram på dina villkor .. kanske i duschen om det hjälpen hjärnspöket?

Anonym (Oral i tankarna) skrev 2025-10-05 20:41:49 följande:
    Kan man lära sig att gilla oralsex?

Jag gillar inte alls oralsex, avskyr smaken av sperma och får kväljningar. Gillar inte heller att suga på en kondom.
    Min sambo gillar att gå ner på mig, hans favoritställning e 69.an. Men jag använder då bara handen. Kan man lära sig att gilla oralsex? Kvinnor som har erfarenhet?

Obs! Det har inget med renlighet att göra, han är väldigt noggran med att vara ren.
    Och jag har alltid haft det här problemet med alla män jag har dejtat.

Han tvingar mig inte heller till något, jag skulle vilja, men varje gång jag känner smaken och ännu värre, konsistensen i min mun så skulle ja vilja spy. Är jag ensam om det här? Kan man lära sig att gilla något man tycker så illa om att man vill spy?

• Anonym (Hej)

Varför gillar du inte att suga på en kondom? Då slipper du ju smaken av sperma.

• Anonym (Dirty Diana)

Det beror nog lite på vad det är du tycker är obehagligt, är det just sperman? Isf kan du ju sluta innan han kommer. Eller åtminstone spotta ut det. (jag har bara svalt någon enstaka gång på mååååånga blowjobs, ingen har klagat, min man struntar i vad jag gör efter att han kommit dessutom) 
    Använder Du handen också? Att bara deepthroata a la porrfilm är ju inte så härligt.
    Och så ställningen, 69an även om man ligger på sidan kan ju kännas ganska tvingande och kvävande, det kanske inte är det bästa för dig.

Så svaret är väl, om du tycker det är bara obehagligt - sluta gör det. 

Om du tycker det är lite härligt med och vill göra det för din man, se till att göra det på dina villkor och hitta ett sätt som funkar. Fokusera på hans njutning, då hamnar iaf jag lite i en annan värld och glömmer allt runtomkring, tycker det är häftigt att kunna bjussa på det. 

Svar på tråden Kan man lära sig att gilla oralsex?