• Trystrpo

Borde jag sluta vara osäker?

Jag har alltid haft en känsla av att jag har en liten kuk. Så fort jag är i ett omklädningsrum upplever jag det som att jag utan tvekan är minst. 

Jag har dock upplevt det som att jag har en väldigt medel-stort stånd. Varken särskilt stort eller litet. 

Men jag blev lite nyfiken och ställde frågan till ChatGPT hur en penis med mina mått står sig procentuellt. Detta sa den:

Slak längd, 11-12cm - Topp 12%

Erigerad längd 17cm - Topp 1%! 

Erigerad omkrets, 13,5cm - Topp 10-15%

Detta blev en extrem chock för mig eftersom det helt går emot hur jag upplevt min storlek! Om man kombinerade längd med omkrets så sa ChatGPT att det var ännu ovanligare. Kring 1/150 män. 

Jag vet inte om jag blir fullkomligt lurad här. Men kan detta verkligen stämma enligt era erfarenheter? Jag känner mig extremt konfyst eftersom detta går helt emot mina självbild?

Är detta en stor penis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde jag sluta vara osäker?
  • Anonym (Prinskorven skriver igen)
    Trystrpo skrev 2025-10-06 14:36:02 följande:
    Borde jag sluta vara osäker?

Jag har alltid haft en känsla av att jag har en liten kuk. Så fort jag är i ett omklädningsrum upplever jag det som att jag utan tvekan är minst. 

Jag har dock upplevt det som att jag har en väldigt medel-stort stånd. Varken särskilt stort eller litet. 

Men jag blev lite nyfiken och ställde frågan till ChatGPT hur en penis med mina mått står sig procentuellt. Detta sa den:

Slak längd, 11-12cm - Topp 12%

Erigerad längd 17cm - Topp 1%! 

Erigerad omkrets, 13,5cm - Topp 10-15%

Detta blev en extrem chock för mig eftersom det helt går emot hur jag upplevt min storlek! Om man kombinerade längd med omkrets så sa ChatGPT att det var ännu ovanligare. Kring 1/150 män. 

Jag vet inte om jag blir fullkomligt lurad här. Men kan detta verkligen stämma enligt era erfarenheter? Jag känner mig extremt konfyst eftersom detta går helt emot mina självbild?

Är detta en stor penis?

Tro inte på allt som chatGTB skriver. Oavsett är du för liten för mig, jag vill ha något rejält!
  • Trystrpo
    Anonym (Prinskorven skriver igen) skrev 2025-10-06 14:42:05 följande:
    Tro inte på allt som chatGTB skriver. Oavsett är du för liten för mig, jag vill ha något rejält!
    Haha, ja det är ju precis min poäng. Om man kan lita på ChatGPT eller inte. 😂

Intressant! Vad är tillräckligt enligt dina preferenser?
    Trystrpo skrev 2025-10-07 07:39:45 följande:
    Haha, ja det är ju precis min poäng. Om man kan lita på ChatGPT eller inte. 😂

Intressant! Vad är tillräckligt enligt dina preferenser?
    Har du inte ens lärt dig att ChatGPT inte är en säker källa!!!!!!

En bit över medel, 20+, för att det ska bli bra. Största besvikelsen är när det utlovar något bra och sen är det en prinskorv. Senaste grabben som drog fram en 17 cm råkade jag skratta, inte specielllt snält men det kom spontant. Sen fick han åka hem.
  • Trystrpo
    Anonym (Prinskorven skriver igen) skrev 2025-10-07 07:50:41 följande:

En bit över medel, 20+, för att det ska bli bra. Största besvikelsen är när det utlovar något bra och sen är det en prinskorv. Senaste grabben som drog fram en 17 cm råkade jag skratta, inte specielllt snält men det kom spontant. Sen fick han åka hem.
    Om jag får fråga. Hur många partners har du haft?
  • Anonym (Lillpatte)

Nu trollar du ju uppenbarligen men spännande inställning. Lite som att skratta när någon halar fram ett par 80C för att de skulle vara små. 
    Trystrpo skrev 2025-10-07 12:21:42 följande:
    Om jag får fråga. Hur många partners har du haft?
    Inte jättemånga, just nu ingen fast relation. Har tre jag träffar regelbundet. Sen kanske det blir två till tre nya per år. Ibland bara något tillfälligt, ibland för att se om det ska bli något återkommande.
  • XDX

Objektiv info: calcsd.info/

13,5 cm i omkrets - då använder du Grande XL eller motsvarande? Funkar Profil alls för dig? Svaren på dessa frågor kan ge en hint om det du efterfrågar. 

Anonym (Lillpatte) skrev 2025-10-07 12:36:51 följande:
    Nu trollar du ju uppenbarligen men spännande inställning. Lite som att skratta när någon halar fram ett par 80C för att de skulle vara små. 
    Lite som att varje vecka starta en ny tråd kring sina komplex om kukstorlek
  • Trystrpo
    XDX skrev 2025-10-07 13:43:20 följande:

Objektiv info: calcsd.info/

13,5 cm i omkrets - då använder du Grande XL eller motsvarande? Funkar Profil alls för dig? Svaren på dessa frågor kan ge en hint om det du efterfrågar. 

Jag har alltid uppfattat det som att jag har en väldigt liten kuk i slakt läge. Så sp, jag har uppfattat det så har jag i princip aldrig träffat någon som har mindre kuk än mig i offentliga duschar. Vilket inte alls verkar stämma med verkligheten om man ska tro på den studien. 

Det blir lite av en Mind-fuck. Om det stämmer så är det verkligen EXTREMT hur mycket mindre penisen upplevs när man tittar ner på sin egen från ett helikopter-perspektiv, än om man ser någon annan. 

Med stånd har jag de senaste åren ändå uppfattat det som att jag har en medel-lång och kanske lite tjockare än medel. Men ändå inget extremt. 

Därför blev jag väldigt chockad av de siffrorna jag såg. Kändes helt osannolika!

Men som du säger använder jag inte Profil eller eller Grande. Jag använder Grande XL. Men det är ju egentligen bara pga omkretsen! (Som enligt denna studien rent av är mindre ovanligt än längden. Men också känns konstigt...)

Det ska även sägas att jag har lite tjockare vid roten. Ungefär 14cm omkrets. Så jag får bara på andra kondomer till halvvägs. Sedan går det inte att rulla mer utan att huden viker sig över "ringen" och sedan rullar den tillbaka.

När den hamnar halvvägs så har det inneburit att kondomen ofta rullat tillbaka sig under samlaget. Eftersom ringen liksom hamnat inne i min partner, som på sätt "rullat av den".
  • Trystrpo
    Anonym (Prinskorven skriver igen) skrev 2025-10-07 13:03:34 följande:
    Inte jättemånga, just nu ingen fast relation. Har tre jag träffar regelbundet. Sen kanske det blir två till tre nya per år. Ibland bara något tillfälligt, ibland för att se om det ska bli något återkommande.
    Ok. Intressant ändå. Enligt din egna empiriska studie. Hur många procent uppnår din önskade storlek? 🙂
  • Anonym (Bizz)

Så du hann mäta innan du skickade hem honom alltså?
    Det är säkert 100% sant.

Eller inte.
    Trystrpo skrev 2025-10-07 15:51:14 följande:
    Ok. Intressant ändå. Enligt din egna empiriska studie. Hur många procent uppnår din önskade storlek? 🙂
    Går inte att säga då jag försöker sortera bort prinskorvarna först via bilder, känna efter mm

Av de som där det blir action kanske 1/3 som duger direkt, 1/3 som är värt att testa, ibland kan bra teknik kompensera för liten snopp, och 1/3 som åker ut direkt.

Sen har det hänt att jag börjat se någon som duger storleksmässigt regelbundet. När jag sen träffar en riktigt stor och bra blir den mindre utbytt.
  • XDX
    Trystrpo skrev 2025-10-07 14:19:57 följande:
    Jag har alltid uppfattat det som att jag har en väldigt liten kuk i slakt läge. Så sp, jag har uppfattat det så har jag i princip aldrig träffat någon som har mindre kuk än mig i offentliga duschar. Vilket inte alls verkar stämma med verkligheten om man ska tro på den studien. 

Det blir lite av en Mind-fuck. Om det stämmer så är det verkligen EXTREMT hur mycket mindre penisen upplevs när man tittar ner på sin egen från ett helikopter-perspektiv, än om man ser någon annan. 

Med stånd har jag de senaste åren ändå uppfattat det som att jag har en medel-lång och kanske lite tjockare än medel. Men ändå inget extremt. 

Därför blev jag väldigt chockad av de siffrorna jag såg. Kändes helt osannolika!

Men som du säger använder jag inte Profil eller eller Grande. Jag använder Grande XL. Men det är ju egentligen bara pga omkretsen! (Som enligt denna studien rent av är mindre ovanligt än längden. Men också känns konstigt...)

Det ska även sägas att jag har lite tjockare vid roten. Ungefär 14cm omkrets. Så jag får bara på andra kondomer till halvvägs. Sedan går det inte att rulla mer utan att huden viker sig över "ringen" och sedan rullar den tillbaka.

När den hamnar halvvägs så har det inneburit att kondomen ofta rullat tillbaka sig under samlaget. Eftersom ringen liksom hamnat inne i min partner, som på sätt "rullat av den".
    CalcSD är alla tillförlitliga studier sammanräknade. Sannolikt det mest tillförlitliga du kan hitta. 

Det kallas kroppsdysmorfi, jag lider av liknande trots att jag är ännu större än dig. Jag har blivit hjälpt av att följande: 

1) Prata med en väldigt nära väninna om det
    2) Kolla statistiken och lära mig hur man mäter ordentligt
    3) Utmana mig själv att gå till nudiststränder, bada bastu med andra samt duscha med andra efter träning o likn. 
    4) Prova olika kondomer och få insikten att jag maxar en Grande XL, och att Profil inte funkar alls. 
    5) Insett varför jag har väldigt svårt att hitta byxor och kalsonger som funkar. 

Ja det är helt galet hur man som välutrustad tittar ner på sig själv och upplever den som medioker, sedan när jag kollar i en spegel och ser den i ungefär samma vinkel som jag ser andra så inser jag hur stor den är. Grovleken lurar också ögat att tro att den är kortare än vad den är. 

Ps. Har svårt att förstå hur så många finner nöje i att förstöra andras trådar med trollande och inskränkthet. Det är tyvärr en massiv del av detta forum och enormt ledsamt.
  • Trystrpo
    XDX skrev 2025-10-07 20:08:57 följande:
    CalcSD är alla tillförlitliga studier sammanräknade. Sannolikt det mest tillförlitliga du kan hitta. 

Det kallas kroppsdysmorfi, jag lider av liknande trots att jag är ännu större än dig. Jag har blivit hjälpt av att följande: 

3) Utmana mig själv att gå till nudiststränder, bada bastu med andra samt duscha med andra efter träning o likn. 
    4) Prova olika kondomer och få insikten att jag maxar en Grande XL, och att Profil inte funkar alls. 
    5) Insett varför jag har väldigt svårt att hitta byxor och kalsonger som funkar. 

Ja det är helt galet hur man som välutrustad tittar ner på sig själv och upplever den som medioker, sedan när jag kollar i en spegel och ser den i ungefär samma vinkel som jag ser andra så inser jag hur stor den är. Grovleken lurar också ögat att tro att den är kortare än vad den är. 

Ps. Har svårt att förstå hur så många finner nöje i att förstöra andras trådar med trollande och inskränkthet. Det är tyvärr en massiv del av detta forum och enormt ledsamt.

Ja det låter som att det kan vara det jag har problem med. 

Med risk att trigga dig. Men jag kämpar med tankar att jag inte riktigt litar på statistiken. Som att det rör sig om
    en kollektivt lögn för att ingen ska känna sig ledsen.

Jag upplever det som att varenda person jag möter ser mig naken. Jag känner mig osäker i ett rum. Känner som att alla vet om att jag har en liten penis, vilket de kan välja att proklamera högt för alla. Som en kollektiv hemlighet alla har. En hävstång mot mig som de kan använda för att förnedra mig. 

Jag upplevt det som sagt som att jag max 2-3 gånger i mitt liv träffat någon med mindre penis än mig.

Jag skriver inte detta för att framhäva mig själv. Helt ärligt så har jag  mitt liv känt att jag är minst i varje omklädningsrum. Därmed har jag konstant sett andra penisar. 

Och grejen är den att jag egentligen inte har någon större koll på vilka som har olika storlekar (bortsätt från de som har extrema?) Men bortsätt från det så tycker jag att alla verkar ha stora. 

Så jag går verklgien inte runt och känner att folk är små. För att tala som en kille som kämpar med jobbiga känslor kring sin storlek, och därmed också lägger märke till en del. Så jag jag försäkra alla att i slutändan märker jag ändå inte ifall du är större eller mindre än medel. (om det inte är så att den är extremt stor?)

Så jag kan samtidig ge en försäkran till er andra som känner er osäkra i omklädningsrummet. Jag ser verkligen inte om någon är liten eller stor! Så mitt intellekt vet om att ingen bryr sig om storleken på någon annans penis. Eller knappt lägger märke till den.

• Trystrpo
    XDX skrev 2025-10-07 20:08:57 följande:

En sak till.

Har du testat att gå KBT för detta? Eller har du mest kört Google-doktor?
  • Anonym (Envis)

Jag skulle säga att den är i det större spannet. Men inget extremt. Men jag har väl iofs inte mätt alla mina partners. Mer på en känsla. 😊

Svar på tråden Borde jag sluta vara osäker?