• Anonym (Kvinna33)

Att tända på trans

Jag, kvinna 33 som tänder på manlig transa ( en upprepad och ständig fantasi) 
    Letar ofta efter porrfilmer där min fantasi får gestalta det jag aldrig fått uppleva. Fick en fundering kring om just det här är "vanligt förekommande". Oftast verkar jag få bli besviken av att personen jag söker , istället söker män ? 
    Dela gärna tankar och erfarenheter 

• Svar på tråden Att tända på trans
  • Anonym (Nja)

Omöjligt för mig att förstå. Antingen dras man till feminina eller maskulina egenskaper? För mig är det som att gilla nya fina bilar, fast med stora repor i lacken. Trans är ju båda i ett.

Är det vanligare att man är bi om man gillar trans?

• Anonym (a)

transvestit?

du är väldigt otydlig

• Anonym (Kvinna33)
    Anonym (Nja) skrev 2025-10-11 07:11:16 följande:

Omöjligt för mig att förstå. Antingen dras man till feminina eller maskulina egenskaper? För mig är det som att gilla nya fina bilar, fast med stora repor i lacken. Trans är ju båda i ett.

Är det vanligare att man är bi om man gillar trans?

Jag ser mig själv som bi , eller rent sexuellt tänder jag på både män och kvinnor. Har däremot bara haft kärleks relationer tillsammans med män. 
  • Anonym (Kvinna33)
    Anonym (a) skrev 2025-10-11 12:59:48 följande:

transvestit?

du är väldigt otydlig

Det jag tänker på är en person som har kuk men som också bejakar allt det feminina såsom kläder eventuellt smink och "aura" , har denna person även bröst inplantat så ser jag det som oerhört attraktivt också 
  • Anonym (.)
    Anonym (Kvinna33) skrev 2025-10-11 13:53:11 följande:
    Det jag tänker på är en person som har kuk men som också bejakar allt det feminina såsom kläder eventuellt smink och "aura" , har denna person även bröst inplantat så ser jag det som oerhört attraktivt också 
    En transkvinna som inte gjort underlivskirurgi, med andra ord.

Du kan börja med att inte kalla henne manlig. Det brukar inte vara särskilt populärt.
Svar på tråden Att tända på trans