Påkommen att onanera
Jag förstår att merparten av kvinnor blir äcklade av att se män som blir kåta av att kvinnor kollar. Män har kränkt kvinnor i alla tider. Jag fattar att det inte handlar om själva runkandet. Och dom som tycker det är äckelgubbar får tycka det. Att det är äckligt att titta på porr att man känner sig bortvald det förstår jag. Men om man har lärt sig under hela livet att män vill bara en sak och vi kvinnor är objekt så bygger man en moral som får kvinnor att hur kåta dom än är så ska ni vara kåta tyst och aldrig visa det för då är ni slampiga. Jag är inte för porrindustrin och såna som visar kuken för småbarn. Men jag tror att ni kvinnor som njuter av sex och som kommer fram när ni är trygga är mer kåta än mänoch blir kåta av se. Jag blir kåt av att se och när någon tittar men det får jag hålla för mig själv. Hafe jag varit gaykille är jag säker på att om en kille såg mig runka skulle han hjälpa till. Kåthet kan man smygga med. Det kan vara förarglit .em i tanken härligt. Kåt man som gillar sex och så