Inlägg från: Anonym (8 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (8 år)

Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉

Jag hade en kk till och från i 8 år. När jag träffade en kille så bröt jag med min kk och när det var slut så tig jag kontakt med honom igen. Nu har jag sedan 3 år en särbo och sen jag blev tillsammans med honom så bröt jag givetvis igen. 

Visst jag kan ibland sakna min kk men inget mer än så och skulle jag möta på honom ute så blir de ju inte mer än heja och kanske småprat. 

Är man tillräckligt kär och ser ingen annan än sin partner så är man heller inte intresserad utav att Träffa sin kk längre. Om man inte kan hålla sig ifrån andra eller vill ha andra vid sidan av etc så kanske det är bättre att inte inleda förhålllanden. Singel livet kanske passar betydligt bättre och man behöver aldrig tänka på att man gör fel. Man är fri att göra vad man vill och med vem man vill. 

• Anonym (8 år)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-26 09:10:57 följande:
    Det är kanske så, att jag inte är TILLRÄCKLIGT kär, att våra energinivåer inte matchar, inte heller våra behov av att ses...jag är ingen person som söker bekräftelse i vardagen men relationsmässigt behöver jag uppenbarligen mer närhet och umgänge så här i början av en relation än vi haft hittills.

Har man vv liv så är det ju naturligt att man inte träffas när man har barnen. Andra veckan ska man hinna med allt annat. 

Som vuxen så har man ju heller inte samma tid att umgås och träffas som när man var tonåring. Även om man vill ses oftare så kanske det av en eller flera orsaker inte går. 

Svar på tråden Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉