Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉

Min kille och jag har varit i hop i 4 månader, jag är kär ihonom och vi har det bra ihop förutom att jag vill ses oftare än honom. Han har barn vv. Och jag har börjat sakna min kk, vi hade så bra explosivt sex. Han fick mig våga utforska och återfå lusten till sex efter min skilsmässa. Jag har chattat med honom vid 2 tillfällen och vi har skickat bilder till varandra. Såklart har jag dåligt samvete över det men kan bara inte låta bli 🙉 Finns det någon som varit i samma situation? Vad gjorde ni i såfall. Min kille och jag har kanske lite för olika energi så jag vet inte om det spökar lite också. Svaret är väl egentligen enkelt men jag har så starka känslor för honom vilket gör det svårt att göra slut men vet inte om vi verkligen har en framtid ihop😪

• Svar på tråden Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:)) skrev 2025-10-26 02:53:10 följande:
    Behöver inte nödvändigtvis vara ett problem - det beror helt på hur din kille ställer sig till att ha ett öppet förhållande. Det är den enda hållbara lösningenl. Att hålla på och gå bakom ryggen på honom är inte ett alternativ liksom.

Jag har varit i samma situation som dig hela mitt 54-åriga liv (eller, det är ju inte riktigt sant förresten - men hela den sexuellt aktiva delen av mitt 54-åriga liv, dvs 42 år), och jag har löst det genom att alltid från början (eller ja - när det väl börjat bli något mer än bara tillfälligt kravlöst sex) öppet och ärligt förklara för potentiella partners att jag inte är monogam och att jag aldrig kommer att kunna vara exklusiv. En del har då sagt tack och hej, medan andra har varit helt ok med det. Sen har de flesta av mina förhållanden fallerat efter ett tag ändå, men då av andra anledningar. Min nuvarande partner och jag har dock varit ett par i snart 14 år 😊 Så, som sagt: med lite tur kan det funka ändå. Det viktiga är som sagt att du är ärlig med honom.
    Det är det jag börjar fundera på, om jag kan och vill leva monogamt efter min skilsmässa. Tror dock inte min kille skulle acceptera ett öppet förhållande. Det blir såklart negativa kommentarer här i forumet utifrån mitt inlägg men vissa detaljer om relationen skrev jag inte med. Kan ibland känna att det kanske gick lite för fort från att dejta till att bli pojk- flickvän men det är en lärdom. Tack för din input!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ajabaja) skrev 2025-10-26 05:52:41 följande:

Har man ett stort bekräftelsebehov så har man. Om man ger efter för detta, så leder det ofta till ett trassligt liv.

Du menar om jag fortsätter som jag gör? Såklart vet jag att det är helt fel om jag inte är öppen med det.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (korven) skrev 2025-10-26 06:58:36 följande:
    Troligen gillar du egentligen han du varit ihop med i fyra månader, men då han har vv-liv och inte kan ge dig all uppmärksamhet du önskar just nu (vilket tyder på att han är en ansvarsfull förälder = bra) så söker du bekräftelse på annat håll.

Det är inte för sent att vända detta. Utan uttryck dina känslor och dina behov för din pojkvän och se hur han svarar, ni kanske kan hitta en lösning?

Men! Givetvis kan det vara så att ni också är för olika i personlighet för att det ska vara en långsiktig match - jag själv har hög energinivå och passar nog bäst med någon som också har det. Jag kan bli uttråkad om killen är för lugn. Så det kan ju såklart vara det.

Men i din trådstart så står det att du fortfarande är kär i din pojkvän, så utforska er relation först och främst. Du kan vända detta! Och försök vara nyfiken på ditt beteende - varför söker jag bekräftelse någon annanstans? Får jag inte tillräckligt från pojkvännen? Vad saknar jag? 

Våga kommunicera detta för din pojkvän! Nämn inget om bilderna.
    Han är en ansvarsfull förälder verkligen, det handlar mer om att veckan utan barn är vikitg för honom med att vara själv ett par dagar efter överlämning och då önskar jag såklart träffas. För mig känns det för länge om det ska gå 13 dgr innan vi får sova ihop om hela barnfria veckan går åt till egentid och endast helgen spenderas med mig. Jag ska uttrycka mina känslor och behov nästa gång vi ses! 

Jag har som du hög energinivå och behöver någon som är olik mig och kan ta ner mig men här tror jag det kan va lite för långt avstånd, att han är för lugn. Har känt så till och från. Det jobbiga är som sagt att jag har så fina härliga känslor i kroppen när vi ses därav svårare att bara bryta. Tack för input!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (8 år) skrev 2025-10-26 09:04:21 följande:

Jag hade en kk till och från i 8 år. När jag träffade en kille så bröt jag med min kk och när det var slut så tig jag kontakt med honom igen. Nu har jag sedan 3 år en särbo och sen jag blev tillsammans med honom så bröt jag givetvis igen. 

Visst jag kan ibland sakna min kk men inget mer än så och skulle jag möta på honom ute så blir de ju inte mer än heja och kanske småprat. 

Är man tillräckligt kär och ser ingen annan än sin partner så är man heller inte intresserad utav att Träffa sin kk längre. Om man inte kan hålla sig ifrån andra eller vill ha andra vid sidan av etc så kanske det är bättre att inte inleda förhålllanden. Singel livet kanske passar betydligt bättre och man behöver aldrig tänka på att man gör fel. Man är fri att göra vad man vill och med vem man vill. 

Det är kanske så, att jag inte är TILLRÄCKLIGT kär, att våra energinivåer inte matchar, inte heller våra behov av att ses...jag är ingen person som söker bekräftelse i vardagen men relationsmässigt behöver jag uppenbarligen mer närhet och umgänge så här i början av en relation än vi haft hittills.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (8 år) skrev 2025-10-26 09:23:32 följande:

Har man vv liv så är det ju naturligt att man inte träffas när man har barnen. Andra veckan ska man hinna med allt annat. 

Som vuxen så har man ju heller inte samma tid att umgås och träffas som när man var tonåring. Även om man vill ses oftare så kanske det av en eller flera orsaker inte går. 

Fast vi träffats mer när han har barn (1) under vardagarna än veckan utan barn även om så bara en vardag. Hans initiativ att barnet och jag skulle träffas & så här i efterhand borde jag sagt nej, barnet älskar katter och jag har en katt. Där låter min kille nog sitt barn styra, frågar barnet om de kan hälsa på så mig så frågar han mig om det är ok att de kommer. Men det är ju honom jag har en relation med honom och inte barnet (såklart bra att vi lär känna varandra men ksk gick det lite för väl fort). Veckan med barn kan vi t ex träffas måndag och fredag med barnet. Veckan efter, den barnfria veckan ksk vi "bara" ses fred-sönd eller typ en vardag och en helgdag. För mig blir det för lite egentid med min partner för att kunna bygga en relation.

Han har direkt inget umgänge på vardagar med vänner utan de ses mer i gäng nån gång då och då. Jag kräver inte mycket, bara få komma en söndag em och få sova tills måndag och sen kanske vi ses till helgen, jag behöver bara det lilla extra men det verkar han inte vilja eller ha behov av själv.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Melanie) skrev 2025-10-26 09:41:17 följande:

Du har gjort misstaget att ligga med någon regelbundet. Nu har du skapat ett emotionellt band till din KK. Antingen har du utvecklat känslor. Eller så är/var sexet bättre än med din kille. Du får väl se till att din kille blir bättre genom att visa honom hur du vill ha det.

När jag slutade dejta, men fortfarande ville ha sex. Satte jag upp regler i förhand.  Bara sex en gång,  en natt med en kille. Inget mys eller kyssar efter. Inget sova över, eller sova i sängen.Ingen livshistoria eller bakgrund. Inga nummer eller annan form av kontakt.

Jag är för sig emotionellt död, även om jag älskar sex och har behov. En stor majoritet klarar nog inte av den nivån. Dom allra flesta känner ju. Så det är naturligt.

Tack för dina ord! Delvis är det nog skillnaden på det intima, med min kk var det mer explosivt, nu mer intimt och fint om man säger & där behöver jag känna efter vad jag verkligen behöver. Jag börjar mer och mer fundera över om vi står för långt ifrån varandra personlighetsmässigt! 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ajabaja) skrev 2025-10-26 10:48:33 följande:
    Japp, det menar jag. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. 
    Ja, jo så är det ju.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (korven) skrev 2025-10-26 12:15:00 följande:
    Hade själv inte pallat att vara med en sån. Man vill ju ha en som vill vara med en! Vad ska han sitta själv och uggla för?
    Låter som relationen just nu är mer på hans villkor än dina.
    Ja så känner jag med. Blir liksom att jag ska be om mer tid nu. Såklart vill jag att han ska känna samma längtan för mig. 
Svar på tråden Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉