När den ena tittar på porr
Hej!
När ens partner tittar på porr och onanerar, gör det att jag känner mig otillräcklig, som att han inte är nöjd med mig. varför vänder han sig dit? vad gör jag för fel?
Hej!
När ens partner tittar på porr och onanerar, gör det att jag känner mig otillräcklig, som att han inte är nöjd med mig. varför vänder han sig dit? vad gör jag för fel?
För att det är enkelt och för att han inte vet hur han ska närma sig dig?
Ganska tragiskt egentligen!
Ett annat svar är att han inte bryr sig, och att han hellre ser på porr än att ha ett fungerande samliv med sin partner.
Det är om möjligt ännu mer tragiskt.
Frågar du mig så ska han tänka på er tvåsamhet och fundera på vad han kan göra för att ni ska vara nära varandra och ha det bra.
Detsamma gäller dig förstås, men det är helt klart lättare och roligare att dansa pardans när man är två...
Vet ej vad du gör för fel, vad tror du själv?
Hur vill du att din partner ska vara? Du måste kommunicera det direkt till honom!
Ett fel ni båda kan göra är att ni tror på att telepati fungerar, vilket ännu inte är påvisat! Ni måste båda kommunicera, kommunicera mera och återigen kommunicera.
Det finns ingen återvändo!
Börjar ni inte att träna på det nu, kan det bara bli värre. Ett dåligt förhållande eller sexliv, fixar inte sig självt.
Detta kan vara ert gemensamma feltänk :/
Tragiskt.
Han skulle lika gärna, med kuken i handen, kunna säga - Fatta hur överflödig du är. Jag vet inte hur du betett dig, troligen väldigt illa, har inte en aning om hur han är funtad som stannat tills det blivit så illa. Vad jag dock vet, är att en man är helt nöjd om kvinnan är glad, mer behöver han inte. Så enkla är män. Du är inte glad, sök problemet i dig själv.
Sitter han med ett svajande stånd och runkar mitt på blanka dagen?
Har en sån här hemma.
Sitter han med ett svajande stånd och runkar mitt på blanka dagen?
Har en sån här hemma.
Nej TS du gör inget fel. Det är inte fel på dig. Killar brukar ha olika typer av sex och det ena utesluter inte det andra såvida det inte blir enkelspårigt. Att ni har sex och att han onanerar också är i sig inget fel. Du borde också onanera mellan varven. Det är bara sunt med egensex. Enkel och kravlös tillfredsställelse. Men? Hår det ur över den andra partnern och det blir mest ensam onani är det något som börjar bli tokigt. Att han väljer bort sexet tillsammans med dig. Det viktigaste är att ni kan kommunicera med varandra. Berätta att du känner dig otillräcklig och att du vill hellre att han har sex med dig. Berätta vad DU behöver och lyssna till vad han säger. Kör inga anklagelser. Det funkar inte. Så går han bara i försvar. Blir det ingen förändring så överväg att lämna relationen.
Min fru vet nog att jag onanerar till porr mellan våra sexstunder. Hon frågar inte, jag berättar inte. Jag har ett härligt sexliv med henne och ett enklare vid sidan av. Det gör inte vårt gemensamma sex sämre, och det verkar inte hon heller tycka.
För en tid sedan höll vi på en timme, utan att det gick för mig. Hon klev upp och föreslog att jag skulle fortsätta på egen hand, och lämnade rummet. Jag fortsatte, fantiserade och onanerade. Det gick till slut. Hon log åt det.
Det finns inga dåliga sätt, det finns bara sätt som är ensidiga. Om man är överens så är det bra. Annars är det dåligt.
Dom flesta män kollar porr. Men jag tycker väl att man kan sköta det snyggt så det knappt märks.
Ibland vill han kanske bara runka lite? Det behöver inte betyda att det är nåt fel på dig.
Ibland vill en man inte ha oxfilé, ibland vill han bara ha McDonalds om du förstår metaforen.
Har han större sexlust än du? Vid olika sexdrift kan ju den parten med högre behov behöva tillfredsställa dem själv. Att kräva total avhållsamhet då är ju taskigt.
Jag undrar också varför många kvinnor blir så upprörda över att deras män runkar till porr. Jag har aldrig fattat det riktigt.
Min man kollar på porr och runkar. Han gillar det ibland. Men om jag vill ligga är han nästan alltid sugen så jag känner mig inte bortfall. Jag vet att han alltid väljer mig i första hand. Ibland kollar han på porr samtidigt som jag suger av honom. Inte kontroversiellt alls (men han gillar väldigt mainstream porr, inga direkt sjuka saker).
Ibland vill han kanske bara runka lite? Det behöver inte betyda att det är nåt fel på dig.
Ibland vill en man inte ha oxfilé, ibland vill han bara ha McDonalds om du förstår metaforen.
Har han större sexlust än du? Vid olika sexdrift kan ju den parten med högre behov behöva tillfredsställa dem själv. Att kräva total avhållsamhet då är ju taskigt.
Jag undrar också varför många kvinnor blir så upprörda över att deras män runkar till porr. Jag har aldrig fattat det riktigt.
Min man kollar på porr och runkar. Han gillar det ibland. Men om jag vill ligga är han nästan alltid sugen så jag känner mig inte bortfall. Jag vet att han alltid väljer mig i första hand. Ibland kollar han på porr samtidigt som jag suger av honom. Inte kontroversiellt alls (men han gillar väldigt mainstream porr, inga direkt sjuka saker).