• Skrutthöna

Vagn från Jysk?

Är det någon här som har barnvagn från Jysk? Hur är erfarenheten av denna i så fall?

• Svar på tråden Vagn från Jysk?
  • Alicia05sMamma

Har ingen själv, men har sett många här i stan som haft den.
    Verkar vara en bra vagn.

• Linah

Den har ju fått jättemycket kritik
    och har blivit indragen pga av att den är farlig, jag skulle aldrig köpa en sån vagn....

• Alicia05sMamma

Linah.

vart har du läst de? har själv inte läst ngt om den. Men de fel som var har jag för mig att dom åtgärdat för dom säljer ju fortfarande vagnen.

• Arre

min kompis hade en vagn från jysk men den va ramsne och när hennes son satt i den så kunde ryggstödet ramla ner pga att fjädringen va sönder.

• Alicia05sMamma

ja de lät ju absolut inte bra.

• Linah

i vi föräldrar var det jag läste tror jag....

men det kanske är åtgärdat som sagt

men jag skulle hellre köpa ett "bättre" märke....
    kanske begagnat, så blir det inte så dyrt

• Fjäril

"Sofie från Jysk Bäddlager Säljstopp och återkallelse. Underkänd parkeringsbroms samt glipor i textila delar vilka barnet kan falla ut genom "

källa: konsumentverket

• Monsa

ojdå, våran var kanonbra.
    Bromsen var jätebra, den hade en tendens att gnissla men då smörjer man ju den, dom skulle ju inte kunna sälja den väl om den inte är ok.

• therre

skulle aldrig köpa en vagn på något lågprisvarhus typ. man får det man betalar för...

• Malapala

Vi har en "shoppingvagn" från JYSK som vi varit nöjda med, med tanke på att vi kunde köpa två såna mot en billig annan vagn så kändes det betydligt bättre för vår ekonomi. Vi får också smörja emellanåt, men inte bromsarna, utan hjulen, för att de gnisslar annars. Den har ju varit med i ett år nu i ur och skur, så det blir väl lätt så.
    Men om jag hade haft obegränsat med pengar hade jag hellre valt en dyrare, för det känns ju bättre på nåt sätt. Man kan ju alltid leta begagnat, för då kan man ju få bra saker ganska billigt...

Svar på tråden Vagn från Jysk?