• Anonym (Umi)

Pussyfree?

Någon här inne som lever i ett förhållande som innebär att mannen på ett eller annat sätt inte har tillgång till kvinnans fiffi?

Detta kan absolut se annorlunda ut, från att han inte får penetrera henne till att han inte får ta eller känna på henne men göra allt med mun och fingrar. Ni som ev lever så vet att det finns olika nivåer. 

Skulle vara intressant att höra vem som tog initiativ, hur det funkar mm. 

• Svar på tråden Pussyfree?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Umi) skrev 2025-10-29 07:59:25 följande:
    Pussyfree?

Någon här inne som lever i ett förhållande som innebär att mannen på ett eller annat sätt inte har tillgång till kvinnans fiffi?

Detta kan absolut se annorlunda ut, från att han inte får penetrera henne till att han inte får ta eller känna på henne men göra allt med mun och fingrar. Ni som ev lever så vet att det finns olika nivåer. 

Skulle vara intressant att höra vem som tog initiativ, hur det funkar mm. 

Någon som uttrycker sig som om att man har tillgång till kvinnans fiffi i ett förhållande har förmodligen aldrig haft något själv. 
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-10-29 11:24:32 följande:
    Någon som uttrycker sig som om att man har tillgång till kvinnans fiffi i ett förhållande har förmodligen aldrig haft något själv. 
    Förmodligen så blev du som kvinna lite kränkt och valde Kalle som nick och ville ge igen lite verbalt.
  • Anonym (Richard)
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 11:56:38 följande:
    Förmodligen så blev du som kvinna lite kränkt och valde Kalle som nick och ville ge igen lite verbalt.
    Förmodligen förstår du inte att det finns vi män som respekterar kvinnor. Förmodligen har du aldrig sett nederdelen på en kvinna. Med tanke på hur du uttrycker dig  med, har jag väldigt svårt tro att en kvinna finner dig eller ditt sätt attraktivt.

Tycker du ska återvända till din porr online istället.
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Richard) skrev 2025-10-29 12:11:02 följande:
    Förmodligen förstår du inte att det finns vi män som respekterar kvinnor. Förmodligen har du aldrig sett nederdelen på en kvinna. Med tanke på hur du uttrycker dig  med, har jag väldigt svårt tro att en kvinna finner dig eller ditt sätt attraktivt.

Tycker du ska återvända till din porr online istället.
    Jag har inga problem med att du har din världsbild över hur mitt liv ser ut. Det blir nog enklare att ha färdiga mallar över hur folk är. Vissa skulle dock kunna uppfatta detta som fördomsfullt.
  • Överste Senap
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 11:56:38 följande:
    Förmodligen är du likadan som TS, om du nu inte är TS vill säga. Jag skriver helt under på vad Kalle skrev. 
  • Anonym (Troligen)
    Överste Senap skrev 2025-10-29 12:54:41 följande:
    Förmodligen är du likadan som TS, om du nu inte är TS vill säga. Jag skriver helt under på vad Kalle skrev. 
    Så även du vet hur jag är och vilken typ av liv jag har baserat på några rader? Dagens fråga, vad är troligast:

1. Jag är sån
    2. Dina fördomar tror att jag är sån
  • Överste Senap
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 12:59:58 följande:
    Så även du vet hur jag är och vilken typ av liv jag har baserat på några rader? Dagens fråga, vad är troligast:

1. Jag är sån
    2. Dina fördomar tror att jag är sån
    Bägge är helt rätt.
  • Anonym (Ibland)

Min fru har fått strålning mot livmoderhalscancer och har ärrbildning, Hon njuter inte som förr av penetration, så vi gör bara det en liten stund. Sen tillfredsställer vi varandra på andra sätt.

• Anonym (Troligen)
    Överste Senap skrev 2025-10-29 16:14:38 följande:
    Bägge är helt rätt.
    Ok, vi säger det
  • Anonym (Wtf)

Tramstråd, håller med Kalle, Översten och Richard.

Svar på tråden Pussyfree?