• Rolla

gravid men har ont!!

Hej!
    Jag fick äntligen +... men jag har ont i magen, mensverk typ...
    och gaser..... ohhhh hela tiden.. aldrig varit sån.

Sen så springer jag till toan hela tiden eftersom jag är så rädd att jag ska få ett missfall .. har varit med om det en gång innan... på min första ivf... missfall i v8...

Jag vill njuta av mitt barn och inte vara orolig hela tiden.. vet ej vad jag ska göra.

Kram Rolla

• Svar på tråden gravid men har ont!!
  • TvåM

Det som känns som mensvärk är helt normalt i början.

• Lina o Markus

mensvärk och massor av gaser hade jag i början av min graviditet men nu har jag bara gaserna kvar om för mig har allt gått bra hittills. Är nu i vecka 35 och bara längtar till BF
    LYCKA TILL

• Rolla

Det är ju bra och veta att det är normalt med mensvärk...
    Jag ska försöka och lugna ner mig lite och inte oroa för mycket

• Sante

Jag hade också mensvärk och gaser håller sig fortfarande,håller tummarna för dig!

• Rolla

Dessa gaser.......... tar aldirg slut.. !!!!!!

• Gumlan
    det är bara om man har riktig tur man slipper mensverk vanligast är at man får drass med det
  • Saknar

Jag hade enorm mensvärk och gaser till tusen. Jag har haft mesvärk från och till... nu är jag i v 37. Och gaser oxå

• Alfonsmamman

Hej alla. Jag har inte plussat (ännu). BIM om ca 5 dagar till en vecka. Äter pergotime. Har sedan ÄL haft ont i magen, som mensvärk och stickande stramande känsla. Gaser, och går på toa även oftare med avföring. Jag är även snuvig och nyser massor. Inte förkyld eller pollen. Trött till tusen. MEN, jag har inga känningar i brösten. Inga spänningar, inte ömma, eller stora. Kan jag vara gravid även utan symtom från brösten? Har ju inte haft BIM ännu. Kan det komma senare? *Prosit*

Blir tokigt av att vänta. Ni vet ju hur det har varit för er. Berätta gärna. Just angående brösten. Kan det komma senare. Stilla mina tankar lite är ni snälla.

Mvh Mli. Och ett stort grattis ni som ++++++. Kram och en glad påsk.

• JCMK

Hej!Mensvärken är när livmodern växer för att bebban ska få plats.Det är inget att vara orolig för.Jag var i precis samma sits och trodde att något var galet men det är bara växtvärk.

• Monica S

Hej.Vågar inte tro på det än men har jag inte fått mens i morgon så köper jag ett test. Har ju ändå gått 5 dar över tiden. Måste få veta.... Håll tummarna

Svar på tråden gravid men har ont!!