När slutade era barn klä ut sig?
Ni som har barn som gått bus eller godis på halloween, vid vilken ålder har de slutat med det?
Ni som har barn som gått bus eller godis på halloween, vid vilken ålder har de slutat med det?
Vid 10 slutade de klä ut sig .
Nånstans mellan 12 och 15 var det ointressant... nu går hsn i gymnasiet och där exploderade intresset igen för stt klä ut sig och köra egna race i klassen med trick/treat och eget firande .
14åringen var ute igår. 12åringen var djupt besviken över man lagt en cup över Halloween men övriga kompisgänget var förbi här.
Både 14åringen och 12åringens kompisar var utklädda, tror dock att äldsta var bland de äldre monstren.
Tack för svar! Jag har ett barn som är lite sen i den sociala utvecklingen och är ängslig att göra fel. Det här året var det fortfarande jämnåriga utklädda men jag funderar över när den tiden är över.
Runt 13-14 här. Jag har uppmuntrat dem att klä ut sig och våga leka länge. Barn idag slutar leka och använda fantasin alldeles för tidigt. Halloween är en av få gånger många faktiskt gör det pga grupptrycket.
Ca 13 år.