• Anonym (Katten)

Ragg eller flört dagtid

Fantiserar ofta om att lyckas få ragg i vardagliga situationer, spontana och oväntade möten som leder till något spännande, blickar och leenden som möts och lite ytligt chit chat... kan vara i mataffären eller varsomhelst - någon som drömmer om samma eller som till och med lyckats?

• Svar på tråden Ragg eller flört dagtid
  • Anonym (H)
    Anonym (Katten) skrev 2025-11-04 18:09:36 följande:
    Ragg eller flört dagtid

Fantiserar ofta om att lyckas få ragg i vardagliga situationer, spontana och oväntade möten som leder till något spännande, blickar och leenden som möts och lite ytligt chit chat... kan vara i mataffären eller varsomhelst - någon som drömmer om samma eller som till och med lyckats?

Några gånger, på tåget och gymmet t ex.
  • Anonym (Katten)
    Anonym (H) skrev 2025-11-04 18:18:52 följande:
    Några gånger, på tåget och gymmet t ex.
    I fantasin eller verkligheten?
  • Anonym (Våga)

Det är väl bara att försöka.? säg ursäkta mig och ställ ngn fråga och inled ett samtal. Man måste våga lite ibland. Var Inte creepy bara. Man måste ha lite finess i det hela. 

• Anonym (H)
    Anonym (Katten) skrev 2025-11-04 18:27:58 följande:
    I fantasin eller verkligheten?
    I verksamheten 
  • Anonym (Katten)
    Anonym (Våga) skrev 2025-11-04 18:30:15 följande:

Det är väl bara att försöka.? säg ursäkta mig och ställ ngn fråga och inled ett samtal. Man måste våga lite ibland. Var Inte creepy bara. Man måste ha lite finess i det hela. 

Jag brukar inte dra mig för att prata, tvärtom, lite spontana kommentarer om vad vi ser eller gör, brukar vara uppskattat men inte något som självklart leder till sex. Är man lite för flörtig så kan man nog uppfattas som lite creepy.
  • Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2025-11-04 18:30:51 följande:
    I verksamheten 
    Verkligheten 
  • Anonym (Katten)
    Anonym (H) skrev 2025-11-04 18:50:21 följande:
    Verkligheten 
    Lust att berätta hur?
  • Anonym (J)

Om du är tjej så kan det nog funka att flirta lite varstans.
    Men om du är kille så får du vara mer försiktig, då kan du lätt upplevas som creepy.

• Anonym (H)
    Anonym (Katten) skrev 2025-11-04 18:58:25 följande:
    Lust att berätta hur?
    Hamnade bredvid varandra på ett försenat tåg.  Började prata, hade trevligt.  Kom överrens om att ses veckan efter men det rann ut i sanden efter ett tag

Vi tränande på samma gym och ungefär samma tider. Började med att vi hälsade.  Sen blev det lite småprat mellen seten. Sen en gång när vi var klara ungefär samtidigt sa jag att jag skulle käka och frågade om hon vill hänga med. Vi inlede en relation men sen flyttade jag utomlands.  
  • Anonym (Katten)
    Anonym (H) skrev 2025-11-04 19:31:08 följande:
    Hamnade bredvid varandra på ett försenat tåg.  Började prata, hade trevligt.  Kom överrens om att ses veckan efter men det rann ut i sanden efter ett tag

Vi tränande på samma gym och ungefär samma tider. Började med att vi hälsade.  Sen blev det lite småprat mellen seten. Sen en gång när vi var klara ungefär samtidigt sa jag att jag skulle käka och frågade om hon vill hänga med. Vi inlede en relation men sen flyttade jag utomlands.  
    Låter härligt! Några fler som har gjort något spännande?
Svar på tråden Ragg eller flört dagtid