penga hungrig
hej allihop.
jag ska försöka skriva detta så gramatiskt rätt som möjligt även om det blir ett långt inlägg här. men så alla förhoppningsvis förstår mig. har haft svårt att förklara mig i skrift förut (autism kanske har lite med saken att göra så.
) . Ja nu till punkten jag vill komma till.
jag har börjat skriva musik och lägga ut det på spotify. (bra eller inte
när man har svårt att stava eller få ut vad man menar)
men jag gör detta inte för att bli berömd och om det skulle generera pengar var inte relevant för mig. det var mer för skojs skull okej. så i alla fall i från början la jag bara ut mina låtar på min facebook sida. fick sen liten push utav en gammal kollega till mig. Han tyckte om min musiken som jag la ut och tyckte jag skulle lägga upp det på spotify. med lite tvekan (p.g.a dåligt självförtroende) så la jag upp min musik som sagt på spotify.
fick se det lite mer som om ingen vill lyssna har jag i alla fall min musik. även om jag har fått hjälp från suno då jag är tondöv och kan inte spela ett enda instrument.
så det är mycket ai som gjort det och hjälpt mig även med text. en del har jag gjort själv.
i alla fall talade jag om för min man att jag gör detta. han har hela tiden alltid frågat om jag fått in några pengar för min musik. Som jag sa ifrån början var det inte relevant för mig. men jag tror min man jagar pengar. vet inte det är liksom ingen fråga om jag skrivit en ny låt eller om jag har några tanker på något nytt album. skit samma jag ville bara berätta vad som har hänt och mina tankar om situationen.