Oförklarlig smärta
En händelse som jag brukar använda för att beskriva mina problem är en situation när jag var barn. Jag hade extrem växtvärk och fick bli buren många gånger pga värk i smalbenen. När jag hamnade i tonåren fortsatte smärtan, till den gräns att jag förstod att jag inte kan ha växtvärk längre. Utan det måste vara något annat som framkallar värken. Jag är idag 26 år gammal och har haft såhär så länge jag kan minnas. Det förekommer under hela året, men är mer under höst/vinter. Det förekommer oftast då jag varit ute. Spelar dock ingen roll om jag rört på mig eller inte. Jag kan inte säga vart det är exakt som smärtan sitter, men det är på framsidan av underbenet. Mellan fotens början och knäet. Ganska centralt i benet, inte på huden, utan som mitt i benet. Det känns som växtvärk och det finns inget som funkar för att det ska bli bättre. Jag har uppsökte sjukgymnast som bad mig att smörja men hon kunde inte hjälpa mig då. Jag tror jag va 17 vid detta besök. Jag har även googlat och tänkte först fönstertitgarsjukan eller kärlkramp. Men är som inte heller det. Någon som haft/har samma?? Eller hört talas om detta? Det blir ju mer vid fysisk aktivitet som löpning. Men det förekommer också utan att jag ansträngt mig..