Otrogen eller?
Jag har suttit på anstalt 2år men har under tiden haft kvar min tjej sen 2021 och hon har även besökt mig och vi har haft sex.
Sitter hemma hos henne och hon glömmer instagram helt öppet och ser då att en kille hon tidigare haft en sexuell relation med har skrivit ordagrant.
Känner att jag behöver lite mys med dig Saknar ju dig. Smilet.
Tjejen svarar då. Tror jag behöver lite mys jag också smilet. Detta skrivet den 2aug då jag satt och hon skulle besöka mig ett par dagar senare och hon hade varit o besökt mig i juli.
4august skriver killen. När kan vi ses då?🤩. Hon svarar är inte barnledig förrens sista veckan på semestern.
Hämtar du ikväll då den 4augusti men där kan jag ej se om hon svarat. Sen dyker det upp en annan kille hon börjat snacka med nu i somras på ett evenemang. Dom har väl någon enstaka gemensam vän. Han skriver o frågar om hon är singel varpå tjejen svarar Ja. Hon frågar då om han e singel. Swn skriver han att hon var så lätt att prata med eftersom hon var lite het. Har du snapchat. Ja det har jag Sen e konversationen slut.
Tjejer killar vad tror ni? Varför ljuger hon? Ge mig feedback. Dock ej aktuellt att fråga henne då jag såg detta på hennes telefon