Min mor är så jobbig
Hej
Min mor är så jobbig, Jag har en lindrig diagnos som knappt märks. Jag bor själv i lägenhet och gör allt själv, Men min mor vill alltid hjälpa mej med diverse saker i lägenheten. Tvätten, disken. Men jag klarar det själv, hon har berättat för många i byn typ att jag har diagnos och hon hjälper mej. Så många i byn tror väl jag är jätte mamma kär. Jag förvånar mej inte om hon har berättat för
mina grannar där jag bor. Vid något tillfälle hade jag sommarjobb på hennes jobb, någon var tydligen intresserad av mej och min mor märkte det. Så jag såg henne prata med henne typ, men jag uppfattar lite ibland att hon berättar att hon hjälper mej och jag har diagnos för äldre kvinnor så de inte blir intresserade av mej, jag har typ uppfattat själv att det nog har varit par st som
varit det hehe :) , Hårfrisören tappade kammen par gånger och då tog mor berättade att hon hjälper mej och jag har diagnos :) vi har en rätt lång sträcka till hårfrisören, klipper mej i stan. Så tänkte att är kanske lite drygt för henne sitta en bra stund utanför och vänta i väntrummet, är ett större ställe där dom klipper typ.
Tycker det är jobbigt bli kallad för mammakär när jag inte enns vill vara det,
Jag lär ju aldrig hitta en flickvän när dom hör jag är mammakär och har diagnos. Jag har haft 2 st flickvänner men ingen av dom har sagt att jag är konstig, Jag har varit singel i rätt några år nu. Tror ni att jag hittar en flickvän igen ? Min mor har ju en bror som är typ väldigt mammakär. Folk brukar ofta tycka att om någon har en diagnos då är han konstig. Hur gör jag för detta ska sluta ?