Att äta huvudvärkstabletter?
Vad tycker du? ska man äta huvudvärkstabletter när man har ont i huvudet? Eller ska man försöka härda?
man kan få ont i magen av tablettter för mycket.
Vad tycker du? ska man äta huvudvärkstabletter när man har ont i huvudet? Eller ska man försöka härda?
Ja jag ser inte syftet med att lida i onödan. Om enkel medicin finns så varför inte ta det.
Jag tar treo mot huvudvärk och aldrig fått biverkningar. Skulle jag få det så får jag ta ställning till vad som är värst då, huvudvärk eller biverkningar.
Får så sällan huvudvärk, flera år sedan sist. Jag har aldrig huvudvärkstabletter hemma. Så skulle jag få ont i huvudet idag, så får jag vänta ut det. Det brukar gå över väldigt fort, de få gånger jag har det.
Men har man det ofta och jobbigare än jag haft det, då är det väl inte fel att ta något mot det, om det hjälper. Ibland händer det dessutom väldigt olämpligt, då det verkligen inte passar att ha ont.
Ja, jag har hellre lite magvärk än migrän.
Nej, hitta anledningen till huvudvärken istället såklart .
Drick mer
Sov bättre
Gå ut
Träna
Ät nyttigt
Om du har nån jobbig person som härjar med dig; umgås intr med den
osv
Är huvudvörken jobbig så javisst. Skulle dock inte ta varje dag.
Ja jag ser inte syftet med att lida i onödan. Om enkel medicin finns så varför inte ta det.
Finns ingen anledning att pinas, har sällan huvudvärk så magen påverkas inte.