Beck
Vilken är eran favoritbeck?
Förutom Beck - Mannen På Taket så gillar jag Hämndens Pris, Monstret, The Money Man, Spår I Mörkret.
Vilken är eran favoritbeck?
Förutom Beck - Mannen På Taket så gillar jag Hämndens Pris, Monstret, The Money Man, Spår I Mörkret.
Gillar bökerna,
Gillar filmerna med Gösta Ekman.
Gillar inte filmerna som inte är baserade på böckerna. Hade de inte hetat "Beck" hade de varit helt vanliga, menlösa dussinrullar, och inte kulturförstörare.
Visste du förresten att Mannen på taket (som jag också gillar) är baserad på boken som heter "Den vedervärdige mannen från Säffle".
Gillar dom tidiga Beck, numera går Beck på övertid.
Inte en susning. En del avsnitt har varit bra och en del dåliga. Inget avsnitt som jag såhär direkt kan säga att det har etsat sig fast. Det är nog inte många avsnitt som jag kan namnge heller när jag tänker efter.
Jag är ett stort Beck-fan. Vuxit upp med dom och sätter ofta på en rulle när man har tråkigt eller är lite deppig.
Mina favoriter är Levande begravd och Den svaga länken. Men även de lite äldre med Alice Levander, dom filmerna är för mig den bästa eran och dom mest nostalgiska, så det blir ofta att jag väljer någon av dom när jag ska titta.
De nya utan Gunvald tittar jag inte på. Testade några med Steinar men nej, dom känns fel.
Jag är ett stort Beck-fan. Vuxit upp med dom och sätter ofta på en rulle när man har tråkigt eller är lite deppig.
Mina favoriter är Levande begravd och Den svaga länken. Men även de lite äldre med Alice Levander, dom filmerna är för mig den bästa eran och dom mest nostalgiska, så det blir ofta att jag väljer någon av dom när jag ska titta.
De nya utan Gunvald tittar jag inte på. Testade några med Steinar men nej, dom känns fel.