• Anonym (Gladmenorolig)

Tidiga symtom, 2 nidblödningar?

Hej alla! Är lite orolig nu både för missfall och/eller tvillingtraviditet. 

hade ägglossning 7 november (bim nu på lördag 25) 
    hagt jätte tydliga symptom tex molvärk och illamående väldigt tidigt efter ägglossning. Efter 7 dagar dvs i fredags 14 november får jag en kraftig flytning med pyttelite blodstänk i. Tänker att det är implantation också pga att illamående steg till ny nivå. 
    Plussade i måndags dvs 17de ganska tydligt streck för att va testa tidigt, (bim-6) 
    idag- 19de hade jag som en mörkbrun flygning ungefär som en nagel. 

är detta den riktiga nidblödningen ? 
    eller kan det va två ägg som fäster så olika tidpunkter ? Trodde jag redan fått nidblödning för en vecka sen. 

ska säga att jag var gravid i somras men var tvungen att göra abort pga olika anledningar. den här bebisen är efterlängtad så lite orolig 💚

kan man plussa två dagar innan nidblödning? Och någon som haft två? 

• Svar på tråden Tidiga symtom, 2 nidblödningar?
  • Anonym (Jag)

Grattis :)

Man kan nog inte ha två nidblödning vad jag vet (fast jag har aldrig ens haft någon alls). Men blödningar under tidig graviditet är väldigt vanligt , jag har haft det när jag väntade två av mina fyra barn. Så jag tror inte du behöver vara orolig. 

Sen tror jag iförsej att symtom som kommer bara några dagar efter ägglossning inte är symtom från graviditeten för man har ju inget HCG (som ger symtom som t.ex illamående) i kroppen innan ägget fäster :)

Svar på tråden Tidiga symtom, 2 nidblödningar?