• Anonym (Loket)

Pinsam fetisch

Jag har en hemlighet som jag inte vågat säga till någon för att jag samtidigt skäms och det kanske hade setts fel av omgivningen.  Det är så att jag tänder på tjocka människor som äter. Ju tjockare och de äter mycket desto mer upphetsande. Men det som är pinsamt är jag kan bli kåt i ett dåligt tillfälle. Är jag på en restaurang ser en en tjock person äter blir jag kåt automatiskt och jag skäms så mycket. Ingen märker det på mig men jag vill inte bli kåt bland massa folk. Vad kan man göra för att motverka det. Är jag hemma och onanerar är det inga problem men i offentli miljö nej tack

• Svar på tråden Pinsam fetisch
  • Anonym (Loket)

• Anonym (Juni)

Vad är det du vill motverka?

Fetisher kan man i vissa fall "avvänja" sig vid med kbt. Annars får du väl undvika dessa situationer.

• Anonym (Loket)
    Anonym (Juni) skrev 2025-11-19 22:17:57 följande:

Vad är det du vill motverka?

Fetisher kan man i vissa fall "avvänja" sig vid med kbt. Annars får du väl undvika dessa situationer.

Att det kommer på stan när jag inte vill. Om det går att styra över hjärnan så man inte blir kåt
  • Anonym (Gul)

Ingen fetisch dock 

• Anonym (Feeder)

Det du beskriver är en jättevanlig upplevelse bland alla som har en fat fetish. Jag har samma sak. Det som hjälpt mig med det är att kolla mycket på my 600 lbs life. I början gjorde jag det för att det gjorde mig kåt, men sen fick jag se när hemska saker hände till följd av vikten, även dödsfall, vilket verkligen hjälpte mig att sluta identifiera fetma som något sexigt, utan snarare något hemskt. 

Men den försvann inte helt, tänder fortfarande extremt mycket på att se heta tjejer eller killar vilja bli fetare, äta massvis, etc. 

• Anonym (Hjälpsam)

Tänk på kvarskatt och Putin.

Ingen blir väl kåt av det i alla fall?

• Anonym (Feeder)
    Anonym (Hjälpsam) skrev 2025-11-20 20:07:29 följande:

Tänk på kvarskatt och Putin.

Ingen blir väl kåt av det i alla fall?

Jo Putin är ju sexig han red ju på häst med bar överkrop. Iallafall jag tände på den bilden nån gång. Bättre tänka på krigsbrotten och bomberna. Om jag associerar Putin med det mår jag ju också skitdåligt, känner medlidande och blir inte alls kåt..
  • Anonym (Välj rätt byxor)
    Anonym (Loket) skrev 2025-11-20 09:26:16 följande:
    Att det kommer på stan när jag inte vill. Om det går att styra över hjärnan så man inte blir kåt
    Välj bra byxor som inte visar bångens konturer. Inga tunna som sitter för tight och fel över könet. Eller använd längre tröjor som täcker gylfpartiet.
    Nu är jag inte man, men med ett par vettiga byxor så spelar det väl ingen roll att lilleman reagerar då och då? Skulle tro att det är vanligt att snorren vaknar till lite här och var, speciellt på ynglingar, alldeles oavsett fetischer. 

Sen är det ju så att vi tänder på det vi tänder på. Precis som att vi gillar andra specifika saker eller fastnar i fixeringar. Så länge det inte skadar någon så spelar det väl ingen roll vad du tänder på?
    Omfamna fetischen istället! Det är helt normalt att vi tänder på olika saker och uppskattar olika utseenden. 
    Anonym (Feeder) skrev 2025-11-20 11:05:22 följande:

Det du beskriver är en jättevanlig upplevelse bland alla som har en fat fetish. Jag har samma sak. Det som hjälpt mig med det är att kolla mycket på my 600 lbs life. I början gjorde jag det för att det gjorde mig kåt, men sen fick jag se när hemska saker hände till följd av vikten, även dödsfall, vilket verkligen hjälpte mig att sluta identifiera fetma som något sexigt, utan snarare något hemskt. 

Men den försvann inte helt, tänder fortfarande extremt mycket på att se heta tjejer eller killar vilja bli fetare, äta massvis, etc. 

Hemska, ohälsosamma och sjuka saker är resultatet av drog och medicinanvändning i skönhetssyfte, operationer i samma syften, ortorexi, extrembantningar och andra ätstörningar. 
    Alla utseenden kan vara resultat av psykisk ohälsa så det är inte mer legit att tända på en hollywoodskådis som ozempicbantar och smygkräks.

Tänk på det och sluta slå på dig själv för vad du tänder på.
    Anonym (Feeder) skrev 2025-11-21 02:07:14 följande:
    Jo Putin är ju sexig han red ju på häst med bar överkrop. Iallafall jag tände på den bilden nån gång. Bättre tänka på krigsbrotten och bomberna. Om jag associerar Putin med det mår jag ju också skitdåligt, känner medlidande och blir inte alls kåt..
    Det är inte Putins riktiga kropp som visas i de löjliga försöken av diktaturen att skapa en halvgud av diktatorn när han rider, slåss med björnar och jag vet inte vad🤣
    Gubben är typ 75-80 och smal så du kan ju föreställa dig hur kroppen egentligen ser ut och känns.
    Ni Feeders gillar väl ändå inte hängig hud? Ska väl vara lite mer utfyllt?

Hur menar du att du känner sympati för Putin? Stackars jävel som "måste" beordra invasion medan han själv gömmer sig på säkraste stället diktaturen kan erbjuda?
    Hoppas jag missförstod dig!
  • Anonym (Feeder)
    Anonym (Välj rätt byxor) skrev 2025-11-21 03:18:13 följande:
    Hemska, ohälsosamma och sjuka saker är resultatet av drog och medicinanvändning i skönhetssyfte, operationer i samma syften, ortorexi, extrembantningar och andra ätstörningar. 
    Alla utseenden kan vara resultat av psykisk ohälsa så det är inte mer legit att tända på en hollywoodskådis som ozempicbantar och smygkräks.

Tänk på det och sluta slå på dig själv för vad du tänder på.
    Fettet är ett av dina mest farliga organ. Kurzgezagt gjorde nyligen en ny tecknad video om det: 
    ">

.

Så helst vill jag ju tända på någon som har en passion för något, har en karriär, älskar att leva livet och vill uppleva saker och göra många saker tillsammans med kompisar. Och har en hälsosam vikt och kan leva ett långt liv. Inte någon som är drabbad av fetma. Jag vill inte vara så utseendefixerad som jag är nu. Och tänk vad hemskt det är att i sina kåtaste drömmar vilja mata någon och göra personen sjukt stor, fet och ohälsosam 🤮. Ändå är det exakt det jag tänder på, men numer har slutat tända på.
  • Anonym (Feeder)
    Anonym (Välj rätt byxor) skrev 2025-11-21 03:34:05 följande:
    Det är inte Putins riktiga kropp som visas i de löjliga försöken av diktaturen att skapa en halvgud av diktatorn när han rider, slåss med björnar och jag vet inte vad🤣
    Gubben är typ 75-80 och smal så du kan ju föreställa dig hur kroppen egentligen ser ut och känns.
    Ni Feeders gillar väl ändå inte hängig hud? Ska väl vara lite mer utfyllt?

Hur menar du att du känner sympati för Putin? Stackars jävel som "måste" beordra invasion medan han själv gömmer sig på säkraste stället diktaturen kan erbjuda?
    Hoppas jag missförstod dig!
    Jepp du missförstod mig. Putin har gjort krigsbrott. Jag menar att, när man tänker på det hemska, så försvinner all attraktion. Noll sympati. Men när man tänker bara på utseendet och all makt han har och glömmer bort allt det hemska så blir han tyvärr rätt så sexig på de där bilderna. Skulle också säga att Putins mage ändå sticker ut lite grann och han har ju lite bröst som hänger ut, så pinnsmal är han inte.
  • Anonym (Tror)

Alltså fetischer är naturliga, och inte sällan är de förenade med ovanliga saker.
    Min teori kan vara att ångest är inblandat till viss del, en annan del en fascination för hur sjuka saker kan vara.

Tänk till exempel på de som har fetischer att bli agade, bundna, bli våldtagna, att låna ut sin kvinna eller man o.s.v. Sen om det verkligen händer i verkligheten är det inte alls garanterat att de skulle tända på det.

En fantasi (fetisch) är nog bäst att avdramatisera, och tänka på att det bara är en fetisch. Jag tror att desto mer man tänker att det är fel, ju mer intresserad blir man. Om det hade varit normen att tända på att andra äter ihjäl sig, hade du troligtvis inte alls haft den fetischen. Man dras lättare till det förbjudna.

Anonym (Feeder) skrev 2025-11-21 11:48:19 följande:
    Jepp du missförstod mig. Putin har gjort krigsbrott. Jag menar att, när man tänker på det hemska, så försvinner all attraktion. Noll sympati. Men när man tänker bara på utseendet och all makt han har och glömmer bort allt det hemska så blir han tyvärr rätt så sexig på de där bilderna. Skulle också säga att Putins mage ändå sticker ut lite grann och han har ju lite bröst som hänger ut, så pinnsmal är han inte.
    Okej då förstår jag. Jag läser nog för fort ibland.
    Anonym (Feeder) skrev 2025-11-21 11:41:57 följande:
    Fettet är ett av dina mest farliga organ. Kurzgezagt gjorde nyligen en ny tecknad video om det: 
    ">

.

Så helst vill jag ju tända på någon som har en passion för något, har en karriär, älskar att leva livet och vill uppleva saker och göra många saker tillsammans med kompisar. Och har en hälsosam vikt och kan leva ett långt liv. Inte någon som är drabbad av fetma. Jag vill inte vara så utseendefixerad som jag är nu. Och tänk vad hemskt det är att i sina kåtaste drömmar vilja mata någon och göra personen sjukt stor, fet och ohälsosam 🤮. Ändå är det exakt det jag tänder på, men numer har slutat tända på.
    Du kan vara tillsammans med en vanlig tjej med 26-32 (beroende på övrig kroppsbyggnad) i bmi. Så hon kan göra allt, leva länge och vara hälsosam men ändå ha bra med hull.
    Ni beställer hem pizza någon gång i månaden och du matar henne men hon håller en stabil vikt och motionerar. Finns många såna tjejer.
    Skulle det kunna funka?
    Du kan få det du vill ha men i mindre extrem skala.
    Anonym (Välj rätt byxor) skrev 2025-11-25 00:38:34 följande:
    Du kan vara tillsammans med en vanlig tjej med 26-32 (beroende på övrig kroppsbyggnad) i bmi. Så hon kan göra allt, leva länge och vara hälsosam men ändå ha bra med hull.
    Ni beställer hem pizza någon gång i månaden och du matar henne men hon håller en stabil vikt och motionerar. Finns många såna tjejer.
    Skulle det kunna funka?
    Du kan få det du vill ha men i mindre extrem skala.
    Och självklart skämma bort henne med hennes favoritgodis ibland:) Det gillar vi tjejer oavsett vikt.
Svar på tråden Pinsam fetisch