• Anonym (Kille med liten snopp)

Snoppstorlek

jag är en kille på 18 år och mår så fruktansvärt dåligt över min snoppstorlek. Min snopp är mellan 11-12 vid stånd. Jag vet att tjejer vill ha välhängda killar så jag har väll ingen chans att få en tjej och ha sex. ska tilläggas att jag är oskuld. Jag har insett att jag aldrig kommer att ha sex för den är så liten. Mår så dåligt över den så vill bara att den ska försvinna.

• Svar på tråden Snoppstorlek
  • Anonym (Harhört)

Jag har hört att det går att "träna" penis att bli större genom mycket onani och att i sitt huvud visualisera hur den blir större. Kanske finns killar/ män som testat och lyckats?

Annars tror jag inte det blir några problem om du verkligen hittar en tjej som älskar dig för den du är.

• Anonym (L)

Tjejer vet inte hur stor du har förrän det är dags. Och det är förhoppningsvis bara få som avbryter om den är för liten.

• Anonym (Bikille)

Kan dom komma av ett finger så kan dom komma av din. 

• jontebula

Tjejer som kräver 20cm är fan porrskadade när medel i sverige är runt 13cm eller nåt.... va glad du inte har en mikrosnopp 

• Anonym (Bara så ni vet)

Min älskare har stor kuk och ändå är det oftast hans tunga jag går runt och drömmer om.

Vissa män har skills. Och det handlar inte om stor kuk för mig.

• Anonym (Jag)

Jag ställer upp om du vill. Föredrar absolut mindre snoppar 

• Anonym (T)

Om en man har väldigt lång snopp kan det göra ont för kvinnan. Det finns hjälpmedel för det. 

• Anonym (Teo)

Du skall absolut inte stirra dig blind på längden även om jag såklart förstår hur du tänker. 

Det finns en mycket känd amerikansk porrstjärna som sa i en intervju att de bästa sexupplevelserna hon någonsin har haft har varit med asiatiska män med små penisar. Och hon har ju prövat alla storlekar kan man ju säga. 

• Anonym (C)
    Anonym (Bara så ni vet) skrev 2025-11-22 17:19:47 följande:

Min älskare har stor kuk och ändå är det oftast hans tunga jag går runt och drömmer om.

Vissa män har skills. Och det handlar inte om stor kuk för mig.

Så är det.
  • Anonym (Genomsnitt)

Har en högst normal kuk son jag förstått. Dock har jag bara fått ett fåtal kvinnor att komma av rent penetrerande sex.
    Majoriteten har kommit av tunga och fingrar, var för sig eller i kombo.
    Har upplevt multipla orgasmer och rent galna fontäner. 
    Tror verkligen inte det har hängt på  min storlek.
     Är så trött på alla trådar om cm hit och dit.

Svar på tråden Snoppstorlek