• Skölden89

Omorganisation på GameReactor.

Petter jobbar inte kvar på GameReactor och andra folk har slutat där igår. Jag vet lite vad som har hänt, men en stor omläggning har skett.

Vad tycker du om detta?

• Svar på tråden Omorganisation på GameReactor.
  • Anonym (Arbetsgivare sluta sega för fan!)

Alltid tråkigt med jobb som försvinner.

Jag behöver själv betal-AI för att göra mitt jobb bättre men företaget segar.
    Jag hade redan köpt det privat om de sa nej men nu säger de ju ingenting så vad fan ska man göra? Och jag behöver lämna ut företagsdata för att få utväxling och det bör man såklart inte göra till ett privat konto.

• Anonym
    Anonym (Arbetsgivare sluta sega för fan!) skrev 2025-11-22 16:53:39 följande:

Alltid tråkigt med jobb som försvinner.

Jag behöver själv betal-AI för att göra mitt jobb bättre men företaget segar.
    Jag hade redan köpt det privat om de sa nej men nu säger de ju ingenting så vad fan ska man göra? Och jag behöver lämna ut företagsdata för att få utväxling och det bör man såklart inte göra till ett privat konto.

Det är alltså din åsikt om Gamereactor? Udda formulerat.
  • Anonym (Arbetsgivare sluta sega för fan!)
    Anonym skrev 2025-11-22 16:58:28 följande:
    Det är alltså din åsikt om Gamereactor? Udda formulerat.
    En massa folk har sagts upp i spelbranschen 2025 för att AI kan ta över en hel del av deras arbetsuppgifter.

Jag vill att vårt företag ska komma in i matchen och ge oss betal-AI så att vi inte tappar konkurrenskraft mot de som är mindre sega.

Om det är internpolitik på Gamereactor som gör att folk drar just den här veckan så vet jag inget om det men då är det väl TS som borde förklara bättre vad inlägget handlar om.
  • Skölden89
    jontebula skrev 2025-11-22 17:19:47 följande:

Finns den skitsidan kvar ens ? vem fan bryr sig om nån petter jävel

Många.
  • Anonym (j)
    jontebula skrev 2025-11-22 17:19:47 följande:

Finns den skitsidan kvar ens ? vem fan bryr sig om nån petter jävel

Säkert fler än vad som bryr sig om dig med den attityden. 
Svar på tråden Omorganisation på GameReactor.