• Anonym (Anonym)

Rollspel

Nån som har tips på rollspel ?

Behöver lite inspiration.

Jag och min kille går igång på att spela pappa och dotter bland annat.

Jag funderar på kanske lärare och elev , att jag är elev som han läxar upp.

Han fantiserar om att se mig knulla med nån annan men jag vet inte riktigt vad jag känner om det.

Jag är iaf för svartsjuk för att kunna titta när han knullar nån annsn

• Svar på tråden Rollspel
  • Martinnains

Åh vad roligt med rollspel, härligt om man är trygg och vågar släppa taget, jag och min kk har pratat om det men på något sätt inte kommit dit, har liksom bara inte blivit.

Ja det är ju lite klassiska scenarier och jag gissar att ni gillar att han är mer dominant?

Sjukhus miljö med läkare/ patient eller sköterska är ju liknande.

Man kan också tänka sig en domstol, där den ena är anklagad för något och domaren dömer ut ett straff.

En sak som jag är sugen på är att inte se, göra saker med ögonbindel tänker att det förstärker de andra sinnena.
    Ett vilt scenario är ju då om du också är sugen på att blanda in någon annan man, att du har ögonbindel och din man har med någon annan/ eller att ni bara låtas det....Nu kanske jag drog iväg

• Anonym (Må)

Jag är en kille på 43 som brukar köra rollspel med min 71-åriga gifta älskarinna. Mamma/son. Det betraktas inte som ok bland många men vi älskar det. Hon har tre vuxna döttrar men har får på detta sätt en son hon aldrig ammat. Sedan brukar vi variera och jag är också ofta hennes unga hingst som verkligen är manlig och stark. Vi mår så bra båda två när vi får utlopp för våra lustar och fantasier. 

Svar på tråden Rollspel