• Anonym (Ohuhu)

Sexpartners

Satt häromkvällen och skrev en lista på de personer jag haft sex med. Har säkert glömt flera, men kom upp i 97 stycken. Är 38 år och kvinna. Började fundera på om detta är mycket eller ganska normalt? 😅

• Svar på tråden Sexpartners
  • Anonym (Jaha)

Livet går vidare, hat haft mellan 50 till 100, en del riktigt bra och en del ... inte så bra. En gång i många fall till 14 år och just nu 11 år.  Man utvecklas

• Anonym (Abc)

Det är nog inte genomsnittsvärdet för befolkningen men det finns nog många i samma härad.

Själv har jag bara 5 namn på listan men då har jag ju varit i förhållanden i 60% av mitt liv. 5 är tillräckligt för att jag inte ska fundera på att lägga till fler på listan.

• PorterPelle

Det finns inget normalt eller onormalt, allt är individuellt. För dig är det ett normalt antal, andra har sina siffror som är resultatet av deras liv. Inget är onormalt. Du har mer erfarenhet av sex med olika människor än ändra har och det finns de som har mer erfarenhet än du har. Själv har jag ungefär samma siffra, min fru dubbelt upp. Vi känner oss normala båda två. 

• OlleSQ
    Anonym (Ohuhu) skrev 2025-11-24 00:22:10 följande:
    Sexpartners

Satt häromkvällen och skrev en lista på de personer jag haft sex med. Har säkert glömt flera, men kom upp i 97 stycken. Är 38 år och kvinna. Började fundera på om detta är mycket eller ganska normalt? 😅

Känner de som bara haft en partner och de som haft betydligt fler än du. Människor är individer och variationen är stor. Det är alltså normalt.
  • Anonym (D Juan)

Har någonstans strax över 20 st på listan. Ett flertal lyckade och mindre lyckade krogragg men också några längre förhållanden. Varit tillsammans med min nuvarande ca 30 år.  Jag är kille och 58 år.

• Anonym (Hasse)

Ett tips tala inte om det för nästa partner män har otroligt svårt för såna uppgifter..
    Själv är jag uppe i den respektabla summan sex stycken pga fasta förhållanden mest hela tiden..hade ju velat ha fler men som de säger är inte kvantiteten utan kvaliteten som räknas

• Emelliee

nog inget o tänka för mkt på har själv vart me 28st och är 22 man måste ju kunna njuta lite

• Anonym (K)

Känner de som haft över 300 partners och känner de som aldrig haft någon alls. Du är inte extrem men kanske inte heller har typvärdet.

• Anonym (D Juan)
    Emelliee skrev 2025-11-24 09:06:39 följande:

nog inget o tänka för mkt på har själv vart me 28st och är 22 man måste ju kunna njuta lite

Härlig inställning, så länge det är njutbart (och säkert) är det bara att gnugga på! 
  • Anonym (D Juan)
    Anonym (K) skrev 2025-11-24 09:08:20 följande:

Känner de som haft över 300 partners och känner de som aldrig haft någon alls. Du är inte extrem men kanske inte heller har typvärdet.

300..?
    Vore intressant att se den listan med en liten memoanteckning om varje. ;)
  • Anonym (Två)

Kvinna 32 år och jag har bara två på min lista 

• Anonym (z)
    OlleSQ skrev 2025-11-24 07:33:34 följande:
    Känner de som bara haft en partner och de som haft betydligt fler än du. Människor är individer och variationen är stor. Det är alltså normalt.
    Instämmer.
  • Anonym (z)

Inte räknat men det är väl några stycken.

• Anonym (D Juan)
    Anonym (z) skrev 2025-11-24 17:48:21 följande:

Inte räknat men det är väl några stycken.

Tack för info. ;)
  • Anonym (Bikille)

Har nog runt 100 både män o kvinnor. So? Gillar man sex så kör på. Skulle jag dejta nån I framtiden som knullat med 150 så hade jag inte brytt mig

• Anonym (Michaela)

Jag är 34 och har haft sex med ca 250 st. Har kompisar som både har långt mycket mer än mig och även en som bara varit med 1. Vi är alla nöjda med våra val så det är nog väldigt olika så länge man själv är nöjd med det 

• Anonym (40+)

Skulle säga att det beror på hur mycket du har varit i en relation. Är det 97st på ett par år som singel är det mycket. Har du varit singel hela tiden så blir det inte så många per år. Och allt däremellan.

• Anonym (D Juan)
    Anonym (Michaela) skrev 2025-11-25 10:30:16 följande:

Jag är 34 och har haft sex med ca 250 st. Har kompisar som både har långt mycket mer än mig och även en som bara varit med 1. Vi är alla nöjda med våra val så det är nog väldigt olika så länge man själv är nöjd med det 

250 partners på nånstans runt 15 år är ändå rätt bra jobbat. Har du skrivit upp eller kommer du ihåg alla du varit med? Och bara nyfiken, handlar det om krogragg, dejtingappar eller andra "nyktra" tillfällen du har träffat dem?
Svar på tråden Sexpartners