katt med kraftiga flytningar
någon som har erfarenhet av en katt med rikliga flytningar?
vetrinären säger att det kan vara livmoderhalsinflammation vad inne bär det?
de hade ingen tid förrän på onsdag,är det farligt?
någon som har erfarenhet av en katt med rikliga flytningar?
vetrinären säger att det kan vara livmoderhalsinflammation vad inne bär det?
de hade ingen tid förrän på onsdag,är det farligt?
puffar
Båda mina honkatter har haft så. Den yngsta fick så veckan innan hon skulle kastreras, och jag ringde veterinären som sa att det var akut. Fick ingen tid där dock så jag åkte till en annan som sa att det inte var så farligt, hon fick antibiotika sen blev det bra. Min andra honkatt var kastrerad sen länge när hon fick så, och vi åkte in akut på natten men när vi kom dit var hon normal och veterinären hittade inga fel. Hon fick dock antibiotika och när vi kom hem fick hon lite flytningar men sen försvann de. Bara de äter, dricker och går på lådan så är det inte akut sa veterinären till mig.
tack belinda för ditt svar,verkar som att vetrinärena har lite olika uppfattning,den ena säger att det inte är farligt den andra att det är akut.
det är min kompis katt som hon köpte av mig som kattunge,så hon råd fråga mig,så jag hörde mig för här.
På min yngsta katt sa de att det nog var livmoderinflammation och därför var det akut, men när min andra katt hade så så fick jag inte veta vad de trodde det var utan de sa bara att jag fick göra som jag ville, om jag ville vänta till dagen efter eller åka in direkt på natten. De tyckte inte det var akut om hon åt och så.. men vi åkte in iaf på natten för det hade blivit jouravgift ändå dagen efter för det var helg, och hon betedde sig väldigt konstigt.. Den yngsta var hängig och varm nrä hon var dålig. Är väl inga bra svar egentligen..