• Anonym (Första dejten)

Programmet "Första dejten"

Är det nån som vet hur inspelningen av detta program går till? Jag kan inte sluta fundera över det haha. Kommer samtliga par för hela säsongen vid ett enda tillfälle och spelas in i en enda sittning??? Eller hur funkar det? Hur är restaurangen alltid full av alla paren som är med i säsongen annars? Men det måste ju bli sjukt regisserat och löpande-band-metod i baren i så fall??? Haha får verkligen ingen ordning på hur det går till. Nån som varit med o vet, eller som vet av nån annan anledning?

• Svar på tråden Programmet "Första dejten"
  • Fjäril kär

Kan ha fel men en  kompis som var med berättade att det är filmat olika dagar och sen klipps ihop så det ser ut som att alla är där samtidigt.   

På samma sätt som att det ser ut som Bonde söker fru är inspelat samtidigt med val samma dag  på alla gårdar osv men i själva verket är det inspelat veckor emellan 

• Anonym (Första dejten)
    Fjäril kär skrev 2025-12-01 13:34:48 följande:

Kan ha fel men en  kompis som var med berättade att det är filmat olika dagar och sen klipps ihop så det ser ut som att alla är där samtidigt.   

På samma sätt som att det ser ut som Bonde söker fru är inspelat samtidigt med val samma dag  på alla gårdar osv men i själva verket är det inspelat veckor emellan 

Ah men gud vad dum jag är!!! Det är klart att det är så de har gjort 🙈 Tack för att du befriade mig från detta hjärnbry! 🙏
Svar på tråden Programmet "Första dejten"