• Franco80

Älskar mogna kvinnor

Jag älskar verkligen mogna kvinnor. Men vart hittar jag dem?

• Svar på tråden Älskar mogna kvinnor
  • Anonym (?)

Vad menar du med mogen? Äldre än dig?
    Jag är 41 snart och personligen skulle jag inte vara intresserad av kk / enbart ligg oavsett ålder på killen. Mogna kvinnor vill nog ha en mogen man och inte leka. Jag skulle endast vilja ga en som vill bygga ett förhållande inget annat för mogen för tramsa omkring.

• Anonym (Nir)
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 12:28:15 följande:

Jag är 41 snart och personligen skulle jag inte vara intresserad av kk / enbart ligg oavsett ålder på killen. Mogna kvinnor vill nog ha en mogen man och inte leka. Jag skulle endast vilja ga en som vill bygga ett förhållande inget annat för mogen för tramsa omkring.

Word. Så tröttsamt med typer som ska reducera kvinnor i en viss åldersgrupp till en själlös fetisch. Som om de inte vore människor överhuvudtaget utan simpla leksaker att slita och slänga. Trist människosyn.
  • Anonym (Ålderdomshem)

Du får väl leta på ålderdomshemmet.. där finns säkert en och annan som vill ha "sällskap" på äldre dar ;)

• Anonym (Hj)
    mogna kvinnor är ingen fetisch. en het mogen kvinna är sällsynt men dom är det är 60-80 är otroligt läckra. Det beror helt på var du bor. Men om du vill ha säkra napp ska du få ut i Göteborg eller Stockholm på ställen där äldre går. Bara att googla. Ännu mer säkert til napp är att åka på kryssning.
  • Miss Sunny
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 12:28:15 följande:

Tala för dig själv. Vi (mogna kvinnor) är individer, inte en enhetlig grupp.
  • Anonym (Gäsp)

Du använder sannolikt ordet älska på helt fel sätt. Att tända på någon handlar inte om kärlek eller att älska på riktigt.

Är du intresserad av äldre kvinnor även för en romantisk och seriös relation? En relation mellan två jämlikar där du inte heller söker en extramamma att ta hand om dig? I annat fall ger jag inte mycket för dina lovord.

• Anonym (Kanske)

Svårt att ge några direkta råd  vart du kan träffa mogna damer när man inte vet vart i landet du finns men i Göteborg finns ett ställe som heter John Scotts Palace och Backfickan "Jurassic park" som det kallas pågrund av att många tycker att det är gamla tanter där. Så det kanske skulle kunna vara något.

• Anonym (?)
    Miss Sunny skrev 2025-12-06 19:02:38 följande:
    Tala för dig själv. Vi (mogna kvinnor) är individer, inte en enhetlig grupp.
    Jag skrev NOG , så inte alla såklart. 
  • Anonym (Gäsp)
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 19:28:20 följande:
    Jag skrev NOG , så inte alla såklart. 
    Du har rätt i att det knappast är särskilt vanligt. Det är bara att gå ut en stund på stan för att få detta bekräftat. Kvinnor väljer män i sin egen ålder. Undantag med "sonkomplex" finns bara för att bekräfta regeln. 
Svar på tråden Älskar mogna kvinnor