Mounjaro
Hej. Idag börjar jag med mounjaro. Undrar om det finns några fler som tar, tagit eller kommer att ta mounjaro och som kan dela med sig av sina erfarenheter eller följas åt :)
Hej. Idag börjar jag med mounjaro. Undrar om det finns några fler som tar, tagit eller kommer att ta mounjaro och som kan dela med sig av sina erfarenheter eller följas åt :)
Jag gick ner nästan ett kilo i veckan, har tagit det i 10v men tar nu en paus pga annan medicinering. Har fortfarande nedsatt aptit 3v efter sista sprutan, har gått upp nästan 0,5kg igen.
Den enda biverkning jag hade var något trög mage.
Hej
jag har gått på Mounjaro i 10 mån och gått ner 17 kg. Jag gick i snitt ner 0.5 kg i veckan. vilket var bra då jag vill lära mig hur man äter på nytt, lära om hjärnan. Plus att huden ska hänga med. Jag är sk super responder så har klarat mig på 5 mg mounjaro .
nu vill jag inte gå ner med. Är nu på samma vikt som innan graviditet och föeklimakteriet å annat skit man får som äldre hahah.
så nu ska jag starta underhållsdos på 2.5.
bästa invisteringen jag gjort till mig själv
Tack för att ni delar med er!
Första dagen idag och ser fram emot att se hur det påverkar mig samt livsstilsförändringarna jag vill göra i parallel.