• Anonym (GudinnanJ)

BDSM - sida.

Hej! 
    Nyligen singel och tänkte "äntligen" utforska min BDSM sida men vet inte riktigt var jag ska börja, min kompis tipsade mig firstdejt . se men det verkar mer allmänt trots sina guldkorn som det ser ut. 

Någon som har någon erfarenhet kring var man kan hitta en BDSM partner om man är som jag oerfaren och lite desperat. 

GudinnanJ Tungan ute

• Svar på tråden BDSM - sida.
  • Tukt

Gamla Darkside, nu mera Diversia är väl det mest självklara valet av sida. Inte någon ren dejtingsajt men ändå. Sedan tror jag inte du måste vara på någon speciell sida, med tanke på att ganska många är öppna för BDSM i dag.

• Jonasponas50

Firstdejt har jag provat ja, jag var medlem där de tidigare månaderna av 2025 och hittade en del intressanta kvinnor och träffade några, sedan så gick jag ur sidan då jag redan hittat det jag söker. Men generellt sagt var det en bra mötesplats tycker jag.

• MackesMack

Hmm njae jag vet nog inte om någon sida som bara fokuserar på BDSM som du söker, Dessvärre har väl sådana sidor dött ut men som föregående skrev här så går det såklart att hitta via andra sidor. Firstdejt har jag inte provat men man kanske får prova på det då så kan jag uppdatera dig.

• Anonym (GudinnanJ)

Haha, ja då lär vi ses där. Kan behöva lite styrning om man säger så. Tack för alla underbara tips, fyll gärna på med mer, jag har precis hittat ett par riktigt läckra sidor för vuxenleksaker så detta blir bara bättre och bättre. Utveckling som någon kallade det. 

• M79KH

Då ska du helt klart bli medlem på darkside 👍🏻 där kan du läsa och gå med i grupper och läsa och Även framåt eventuellt gå på träffar med likasinnade 

• Tukt
    M79KH skrev 2025-12-16 18:10:04 följande:

Då ska du helt klart bli medlem på darkside 👍🏻 där kan du läsa och gå med i grupper och läsa och Även framåt eventuellt gå på träffar med likasinnade 

Darkside har bytt namn till Diversia.
  • TNT Mats
    Tukt skrev 2025-12-16 19:53:22 följande:
    Darkside har bytt namn till Diversia.
    Sidan har visserligen bytt namn men använder man en sökmotor och skriver darkside kommer man att komma rätt i alla fall. Tyvärr är namnbytet ett led i den urvattning darkside genomgått de senaste åren så sidan har gått från att vara dålig och trist till något som är erbarmligt uselt. Det enda som är vart namnet är kalendern där men kan hitta en del trevliga event och träffarna. Nu är det många år sedan det var motiverar att betala för VIP. 

PS kommer aldrig att använda det nya namnet.
  • Tukt
    TNT Mats skrev 2025-12-16 21:24:09 följande:
    Sidan har visserligen bytt namn men använder man en sökmotor och skriver darkside kommer man att komma rätt i alla fall. Tyvärr är namnbytet ett led i den urvattning darkside genomgått de senaste åren så sidan har gått från att vara dålig och trist till något som är erbarmligt uselt. Det enda som är vart namnet är kalendern där men kan hitta en del trevliga event och träffarna. Nu är det många år sedan det var motiverar att betala för VIP. 

PS kommer aldrig att använda det nya namnet.
    Eh...jo. Diversia står i domänadressen och pryder hela förstasidan i skrivande stund.
    Men håller med att stället urvattnats en hel del. Dock tror jag att TS kan finna mer av de hon söker där, än på många andra ställen.
  • TNT Mats
    Tukt skrev 2025-12-16 22:01:05 följande:
    Eh...jo. Diversia står i domänadressen och pryder hela förstasidan i skrivande stund.
    Men håller med att stället urvattnats en hel del. Dock tror jag att TS kan finna mer av de hon söker där, än på många andra ställen.
    Nu är inte David dummare än att han kommer att se till att sökningar på Darkside kommer att leda till sidan med det nya larviga namnet och jag är absolut inte ensam om att aldrig någonsin under några omständigheter använda det nya fåniga namnet och det är David mycket medveten om så den dag det inte inte går att via Google och andra sökmotorer komma till sida genom att skruva darkside.se så är vi många som helt enkelt låter DS falla i glömska och bli ännu mer urvattnat än vad skitsidan är idag.
  • Anonym (Nine-tails)
    TNT Mats skrev 2025-12-16 22:18:58 följande:
    Nu är inte David dummare än att han kommer att se till att sökningar på Darkside kommer att leda till sidan med det nya larviga namnet och jag är absolut inte ensam om att aldrig någonsin under några omständigheter använda det nya fåniga namnet och det är David mycket medveten om så den dag det inte inte går att via Google och andra sökmotorer komma till sida genom att skruva darkside.se så är vi många som helt enkelt låter DS falla i glömska och bli ännu mer urvattnat än vad skitsidan är idag.
    Du låter som en rätt gnällig slav under en sida som du avskyr.

Separationsångest?
Svar på tråden BDSM - sida.