Missfall?
Hej, jag är 26 år och har försökt att bli gravid med min sambo i 6år. 2022 plussade jag på BIM, fick sedan molvärk, kändes exakt som mensvärk och sedan började jag blöda och konstaterat missfall. Vi har efter det gjort två IVF behandlingar och inte fått positivt efter någon insättning..
I igår testade jag positivt, BIM-3 med ett testa tidigt, idag testade jag igen BIM-2 och sträcket är mycket mörkare (!!) vilket såklart gjort mig hoppfull. Dessutom på helt naturlig väg!!!!
Idag under dagen har jag fått mensvärk. Det känns exakt som jag brukar ha 2-3 dagar innan mensen kommer igång. Det hugger/sticker/krampar i nedre delen av magen på både höger och vänster sida samt i mitten, men inte allt samtidigt. Det håller i sig mellan 3sek-2min. Jag minns inte riktigt hur det kändes när jag fick missfall 2022 men jag tror det känns liknande och jag känner mig så orolig och uppgiven.
När jag läser online förstår jag att det är vanligt med växtvärk, men jag vill höra era erfarenheter, både när det gått bra och inte.