• Anonym (SofiaEll)

Missfall - PEPPTRÅD

Hej på er alla! 

Jag fick ett missfall 19 dec (v 11) alla klumpar kom ut på 3 timmar och smärtan försvann därefter. Sen har jag blött fram och tillbaka fram till 23 dec, då jag trodde det var över. Nu började det helt plötsligt rinna igen idag, ganska mycket! jag är så trött på det redan, vill ju försöka igen typ IDAG haha 🥺 sörjer både missfallet men även den otroligt perfekta timingen det var - det var verkligen heeelt perfekta förutsättningar förra gången som var vår första. Jag blir dessutom fortfarande ledsen när jag ser mina nära och käras bebisar - det gör ont i mig även fast jag såklart älskar dem!

Jag letar efter er som är i liknande sits och även er som blivit gravid igen och gått igenom lyckade graviditeter ( helst snabbt haha)

detta är alltså en anonym PEPPtråd till oss som är i samma sits. 

ta hand om er alla och god jul ❤️

• Svar på tråden Missfall - PEPPTRÅD
  • Anonym (Cc)

Så tufft ❤️ 
    var med om samma efter att ha försökt länge innan vi fick vår första bebis. Blev inte gravid snabbt igen utan först ett år senare precis innan vi skulle börja på ivf. Men det blev precis som det skulle i slutänden 🙏 Hoppas det går snabbt för er, men även om det dröjer så är det för att just er bebis ska komma ❤️ 
    känner så igen mig i att vilja undvika andras barn och graviditeter. Men en del av dem är samma resa bakom, bara att man sällan pratar om det ❤️

• Anonym (SofiaEll)

Är ny på Sidan så vet inte om jag svarar dig rätt nu men beklagar ert MF! Ja jag vill tänka att tiden ska vara rätt osv men blir bara så irriterad på min kropp som inte kunde behålla detta foster, det var ju verkligen så perfekt timing.. grattis till ny graviditet även om det tog tid ❤️ kan knappt ens tänka tanken att det ska ta ett år att bli gravid igen men ja man vet ju verkligen aldrig.. har ställt in mig på att det blir att ligga de 10 dagar som är runt ÄL  så att vi maxar chanserna 😅

Svar på tråden Missfall - PEPPTRÅD