Fattar 0
Varför ska en person ge en mixade signaler. Jag har hamnat i ond cirkel med analyreringar och försöker förstå vad hen egentligen vill.
Ett hopp om att hen kanske ändå gillar mig också, en mix mixat med nej hen är inte intresserad.
Ovissheten gör mig lite'galen' magkänslan säger nej gå vidare men hoppet är ändå kvar att tänk om jag har fel .
Så typiskt mig också o bli intresserad av personer som är otillgängliga i sina egna känslor.
Jag försöker på mitt sätt att visa intresse lite försiktigt. Men känns som jag möts av något som inte går o ta på.
Jag har mina idéer om signaler från personen att detta betyder intresse mest för att de är så jag gör om jag är intresserad. Jag får delvis dessa signaler o delvis -du är en bra vön signaler-
Många tucker säg vad du känner.
Men jag är rädd . Hen kanske tycker att hen visat att jag är vän bara .
Så jag känner mig dum förklarad hur jag kunde tro annat. Även om personen ej säger så
O andra sidan har personer visat mig direkt intresse som inte går o missförå typ vill du ha en gmdejt med mig utan att jag någonsin visat intresse för dem.
Så de kanske är mänskligt att bjuda nån på dejt innan de visat intresse för en. Känns som jag är ett barn som inte kan läsa signaler alls.